1

Onderwerp: Feyenoord t-shirt taart

Ik heb vandaag een jarige job heel blij gemaakt met deze taart!!!
En zijn broertje wil nu eind volgende maand graag ook zo'n mooie. Dan dan van Ajax! Hahaha.

Gevuld met aardbeienjam, banketbakkersroom en Mona aardbeienkwark.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GKUG6RLF-D.jpg

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: Feyenoord t-shirt taart

erg mooi geworden!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Verder niemand een mening???
Wil hem gewoon nog even graag uppen.... :o

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

4

Vind hem super. Wil in november ook een Feyenoord-shirttaart maken voor mijn man. Hoe groot is deze? En heb je hem eerst helemaal met rood bekleed of niet?

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

Ik up hem wel even voor je.
Heb je mss ook een leuke howto van deze taart???
En hoe krijg je die emblemen zo mooi??

6

Dank dames,

Ik heb deze taart gemaakt m.b.v. een vierkante vorm 30x30 cm.
Hiervan heb ik ca. 2 cm afgesneden, dan krijg je iets een rechthoek.
Ik heb de helft wit, de helft rood bekleed. Met dank aan mijn man  ;)  die me hiermee even heeft geholpen.
De letters ASR en de puma zijn gepuzzeld. Het logo en het t-shirtlabel zijn geprint op frosty.

Ik heb geen how to gemaakt. Maar eind oktober mag ik voor dezelfde mensen een Ajax taart maken. Wellicht heb ik dan even tijd om foto's te maken.

Gr. Dolfijn

Dolfijn schreef:

Dank dames,

Ik heb deze taart gemaakt m.b.v. een vierkante vorm 30x30 cm.
Hiervan heb ik ca. 2 cm afgesneden, dan krijg je iets een rechthoek.
Ik heb de helft wit, de helft rood bekleed. Met dank aan mijn man  ;)  die me hiermee even heeft geholpen.
De letters ASR en de puma zijn gepuzzeld. Het logo en het t-shirtlabel zijn geprint op frosty.

Ik heb geen how to gemaakt. Maar eind oktober mag ik voor dezelfde mensen een Ajax taart maken. Wellicht heb ik dan even tijd om foto's te maken.

Gr. Dolfijn

Hoop dat je een howto kunt maken!!

8

Complimenten van deze Feyenoord supporter! Super gedaan! :)

Woow super mooi en strak! Die zou ik ook wel willen ontvangen! :P

Enjoy the little things, one day you look back and realize they were the big things..