1 Laatst bewerkt door wsteh (11-09-2012 22:36)

Onderwerp: Verjaardagstaart

Dit is mijn eerste vierkante taart die ik gemaakt hebt. Ik ben heel blij met mijn nieuwe bakpan, dankzij Corientjuh had ik de goede baktijd en hij is mijn ogen heel mooi geworden. Ondanks dat ik bij het bekleden de hoekjes niet helemaal mooi kreeg.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GCNPFV4L-D.jpg

Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden. ;)

Bedankt voor het kijken en jullie feedback

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt. :)

2

Re: Verjaardagstaart

Ik vind het een heel leuke vrolijke taart!

Je onderplaat ziet er alleen een beetje rommelig uit.

3

Ja dat klopt hoor, ik had die bakvorm gekocht en kwam er toen achter dat ik geen onderbord had waar deze cake oppaste. Dus heb ik een plank bekleed en er voor alle zekerheid een plastic omheen geplakt. Dat ging echter niet helemaal goed. Volgende keer zorg ik dat ik een echt cakebord heb of een gladde schaal waar de ganache wat makkelijker van af te halen is. :o

4

mooie taart en ik vind dat je het goed hebt gedaan voor de eerste keer!
ik heb me nog niet aan een vierkante taart gewaagd. er staan wel veel filmpjes op you tube, die zou je eens kunnen bekijken als je nog tips wilt.

5

Knap hoor. Ik heb ook een vierkanten bakvorm, maar die heb ik nog nooit gebruikt om een fondanten taart van de maken. Juist het bekleden lijkt me veel lastiger. Dus top gedaan hoor. :thumb:

6

Mooi hoor!! :thumb: En het ziet er vrolijk uit! En dat voor de eerste keer. Ik heb me ook nog niet aan een vierkante vorm gewaagd..... :rolleyes:

7

Bedankt voor jullie reacties, ik zou alleen willen weten hoe ik die hoeken gladder krijg want daar hou je gewoon fondant over. Wegsnijden dacht ik eerst maar dat vond ik toch wat eng en zo'n naadje zie je altijd.