1 Laatst bewerkt door Chantaall (25-09-2012 13:08)

Onderwerp: Lego blokjes mold

Hallo allemaal, ik weet niet of ik dit in de goede rubriek plaats.. Maar ik las hier dat sommige mensen op zoek zijn naar een Lego blokjes mold en ik heb er online een gevonden voor ijsklontjes;

buyincoins.com/new_en/details/diy-freeze-silicone-bar-ice-cream-mould-mold-cube-cup-cake-maker-tray-kit-tool-product-17797.htm

Ik heb al vaak op deze site besteld, dus betrouwbaar is het soieso. Levertijd is wel 2 tot 4 weken! Hier nog een aantal dingen die je ook voor bakken kan gebruiken:

Decoratieset
buyincoins.com/new_en/details/new-home-8-piece-cake-decorating-kit-set-bag-master-cupcake-making-baking-tool-product-10154.html

Drie x mold
buyincoins.com/new_en/details/3pcs-ice-cube-mold-tray-chocolate-maker-fresher-party-product-3416.html

Fruit mold
buyincoins.com/new_en/details/new-coveredpure-ice-cube-tray-mold-maker-fresher-party-product-3415.html

En deze dan nog:
buyincoins.com/new_en/details/new-11-sets-sugarcraft-cake-decorating-fondant-icing-plunger-cutters-tools-product-17011.html

buyincoins.com/new_en/details/new-5-sets-sugarcraft-plunger-cutters-cake-decorating-fondant-icing-tools-product-17019.html

buyincoins.com/new_en/details/new-3-sets-sugarcraft-plunger-fondant-icing-cutters-cake-decorating-tools-product-17020.html

buyincoins.com/new_en/details/new-7-sets-sugarcraft-plunger-cutters-cake-decorating-fondant-icing-tools-product-17018.html

Je kan ook even zoeken op 'cake', dan vind je nog meer spullen.

Groetjesss  :D

Beginnertjeee..

2

Re: Lego blokjes mold

Chantaall schreef:

Hallo allemaal, ik weet niet of ik dit in de goede rubriek plaats..

Nope. Het is een website "tip".
Vage website trouwens, maar dat terzijde

Link verwijderd (wil niet dat DLT aan dat soort sites gelinkt wordt) en move --> WWW

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

denk wel dat de site betrouwbaar is, zijn o.a.goedgekeurd door PayPal en als je betaald via PayPal dan heb je kopersbescherming.
heb gisteravond zelf een kleine bestelling gedaan.
Vandaag kreeg ik een berichtje dat mijn bestelling onderweg is en dat de levertijd, afhankelijk van waar het naar toe moet , 10-40 dagen zal bedragen.
bij betaling via PayPal kun je tot 45 dagen na betaling een geschil openen als je bijv. geen artikelen ontvangt, en kan de transactie dus ongedaan gemaakt worden. Dus ook daar valt de genoemde levertijd van 10-40 dagen in.
Mede ook gezien het feit dat het bij Chantaall ook steeds is goedgegaan , durf ik het wel aan.

vrienden zijn net als de sterren,
je kunt ze niet altijd zien, maar ze zijn er wel.

de kopersbewscherming van paypal is een wasse neus.. lees maar is op concumentensites zoals tros radar en kassa...

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

5

Ik heb vandaag ook een bestelling gedaan, zal wel even foto's maken als ik alles binnen heb.

Beginnertjeee..

6

ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Het ziet er allemaal prima uit. Kan dus aan het oefenen gaan.

voor mij persoonlijk dus een site welke ik nog wel vaker zal gaan bezoeken.

vrienden zijn net als de sterren,
je kunt ze niet altijd zien, maar ze zijn er wel.