Onderwerp: Even bijkletsen....de taartversie :P
Het Puzzelplaatje heb ik al laten zien in klein en fijn, maar uiteraard ook het eindresultaat....Logo is ook gepuzzeld met fondant.

Nu ook op facebook, zoek op taartmama.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Even bijkletsen....de taartversie :P
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het Puzzelplaatje heb ik al laten zien in klein en fijn, maar uiteraard ook het eindresultaat....Logo is ook gepuzzeld met fondant.

Wat is ie mooi!!! Zo goed gepuzzeld! Wauw!
Echt een "plaatje"! 
super gepuzzeld! en mooi randje!
zo! die is echt heeel mooi!!
Even een vraagje over het parelrandje: Heb je dat met die mold gedaan? Want die heb ik ook, maar bij mij is de onderkant van de parels plat als ik het eruit haal???
zo! die is echt heeel mooi!!
Even een vraagje over het parelrandje: Heb je dat met die mold gedaan? Want die heb ik ook, maar bij mij is de onderkant van de parels plat als ik het eruit haal???
Ja klopt, maar dan blijven de ook beter liggen 
Nu dus met de platte kant onder, als randje onderaan een taart kun je de platte kant eventueel ook tegen de taart aan houden, moet je zelf even bekijken wat je mooi vind...
errug leuk en mooi gemaakt 
Heel leuk geworden, een hele klus met al die kleine stukjes. Ik vind je 3d-accentjes ook bijzonder leuk geworden, dat maakt hem net af.
Tieneke
Ontzettend leuk gedaan!
Wat leuk! Knap gedaan! 
Knap gedaan! Superstrak gepuzzeld. Top
Hihihi, ik verwachtte een plaatje van Blond Amsterdam, maar deze is ook erg leuk!
Hij is leuk 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Even bijkletsen....de taartversie :P