1 Laatst bewerkt door marijetje (23-09-2012 10:36)

Onderwerp: bruidstaart

Deze bruidstaart heb ik afgelopen week mogen maken. Ik vind het echt heel leuk om te doen maar dat bezorgen :s  dat levert iedere keer weer klotsende oksels op :Y . Hij is gevuld met champagnecreme en verse framboosjes.
Toen de taart helemaal klaar was zag ik eigenlijk dat de 2 ja'as anders zijn maar toen was het al te laat want ze zaten toen al muurvast :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UXE6ASEV-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QDM44FFQ-D.jpg

bedankt voor het kijken

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

Re: bruidstaart

Erg mooi! Met welke kleur heb je die paars zo mooi gekregen?

3

Simpeltaartje schreef:

Erg mooi! Met welke kleur heb je die paars zo mooi gekregen?

heeeeeel veel violet van wilton en electric purple van sugarflair. de kleur was ook de kleur van de kaart :Y

4

Mooie taart. Leuk dat je ook de kleur van en kaart kan maken. Geeft een extra dimensie aan zo'n taart

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

5

He marijetje, mooie taart.

Dat van die klotsende oksels gaat nooit helemaal over :lol: . Ik kom iedere keer weer in situaties waarin veel gevraagd wordt van mijn vindingrijkheid. Locaties die niet te bereiken zijn, locaties die gesloten blijken te zijn, bruggen die openstaan, hobbelige bospaden........ het is nog nooit misgegaan maar eens moet de eerste keer zijn, denk ik dan :lol: . Ik neem dan ook altijd een volledige reparatieset mee voor het geval dat. En voor de rest niet te veel nadenken en gewoon doen.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

6

Mooie taart heb je gemaakt! De letters vind ik erg mooi. Paars is zeker goed gelukt. Vind persoonlijk zo n rot kleur om te maken.
Hoe heb je verder die hartjes rechtop laten staan?

7

Mooi! mooie foto ook! ik had laatst ook een taart met dieppaars, maar op de foto lijkt het dan donkerblauw :(
Bij jouw foto is het duidelijk paars :thumb:

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

8

Bo2309 schreef:

Mooi! mooie foto ook! ik had laatst ook een taart met dieppaars, maar op de foto lijkt het dan donkerblauw :(
Bij jouw foto is het duidelijk paars :thumb:

het paars is (was) in het echt veel paarser dan dit hoor op de fotovan mijn mobiel zie je beter dat ie paars is.

En bedankt iedereen al voor jullie reacties

9

Wauw! Mooi zeg!!  :thumb:

10

Erg  stijlvolle bruidstaart en een kniesoor die op de verschillende ja's let.
En net wat Anotschka zegt, de klotsende oksels gaan idd niet over.
Hier ook altijd een diepe zucht van opluchting als de taart veilig is weggebracht.

11

Mooi!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

:thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

13

Heel erg mooi geworden, eenvoudig maar de kleur is erg mooi en de opstaande hartjes maken het helemaal af.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

14

Mooi!