1

Onderwerp: Baking cups bewaren

HA dames,

hoe bewaren jullie je baking cups?
Ik heb er nu zoveel (verschillende kleuren, maten) en wil ze netjes opbergen zodat ze niet uit vorm raken.
Hebben jullie tips?

www.ikwiltaart.nu
Voor lekkere en speciale taarten en cupcakes

Re: Baking cups bewaren

ik lees even mee, die van mij staan in te hoge stapels in een cupcakedoos waardoor de onderste veel te wijd worden en steeds loslaten...

3

Ik heb laatst bij de xenos zo'n voorraadpot gekocht waar je meestal spaghetti in bewaard! Daar passen je papiertjes precies in en het staat nog leuk in je keuken ook !!

Joooolanda schreef:

Ik heb laatst bij de xenos zo'n voorraadpot gekocht waar je meestal spaghetti in bewaard! Daar passen je papiertjes precies in en het staat nog leuk in je keuken ook !!

zakken ze dan niet uit aan de onderkant omdat het zo'n hoge stapel wordt? dat doen ze bij mij al bij veel lagere stapeltjes..

5

Ik heb een senseo bus, daar zit een een soort van lift in, heel handig.

Christine.

6

Ik heb ze ook in een soort senseo bus, werkt prima

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Wat ik hier op het forum heb gelezen is dat ;
als je ze eerst (dus zonder vulling) even in een warme oven zet ze vanzelf weer in model komen!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

8

Eva_CustomCookies schreef:
Joooolanda schreef:

zakken ze dan niet uit aan de onderkant omdat het zo'n hoge stapel wordt? dat doen ze bij mij al bij veel lagere stapeltjes..

Nee die papiertjes zijn zo licht dat alles gewoon goed blijft! en anders kan je inderdaad de tip van eerst even in de oven toepassen ;)

Joooolanda schreef:

Nee die papiertjes zijn zo licht dat alles gewoon goed blijft! en anders kan je inderdaad de tip van eerst even in de oven toepassen ;)

dan heb ik waarschijnlijk te goedkope papiertjes, die van mij zakken wel uit ;-) maar die tip van de oven is een goede, dat ga ik eens uitproberen!

10

Dankjewel meiden!
Ik ga eens bij de Blokker kijken en die tip van de oven is geweldig!  :)

www.ikwiltaart.nu
Voor lekkere en speciale taarten en cupcakes