1

Onderwerp: Kun je ook een Monster High taart maken?

Euh... ja? Ik vond ze wel leuk iig!

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/562642_170137189774488_100003346240025_252812_288856217_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/562029_170137863107754_100003346240025_252813_592935254_n.jpg

Van de ingepakte heb ik helaas geen mooie foto's, de ouders zouden ze nog maken tijdens het feestje maar... vergaten hun fotocamera mee te nemen.... Helaas pindakaas. Het was een taartje van 15 cm voor tijdens het partijtje.

De blauwe was 26 cm. Heerlijk gevuld met een mengelmoesje van bbr, slagroom en tropische vruchtjes, JUMMY!

Life is uncertain......eat dessert first!

Re: Kun je ook een Monster High taart maken?

:Y  dat kun je zeker! Leuk zeg!!!

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

3

Superleuke taarten.

Mijn dochter is ook helemaal weg van MH. Ik zou graag een MH taart maken voor haar verjaardag, maar ik ben nog niet zo bedreven in het versieren van taarten en ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. Ik vind de ruitrand en zebrarand die ik bij veel MH taarten zie, superleuk maar hoe maak je die? En hoe maak ik bijvoorbeeld een doodskop? Ik heb nog mega veel vragen dus als er iemand is die tips heeft, heel graag!

Groetjes,
Ilona.

4

Superleuke taarten.

Mijn dochter is ook helemaal weg van MH. Ik zou graag een MH taart maken voor haar verjaardag, maar ik ben nog niet zo bedreven in het versieren van taarten en ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. Ik vind de ruitrand en zebrarand die ik bij veel MH taarten zie, superleuk maar hoe maak je die? En hoe maak ik bijvoorbeeld een doodskop? Ik heb nog mega veel vragen dus als er iemand is die tips heeft, heel graag!

Groetjes,
Ilona.

Hoi jenion,

Het is een leuke taart om te maken!

Het hoofdje heb ik gemaakt door een print te maken van het hoofdje, deze uit te knippen in zijn geheel. Dat heb ik als mal gebruikt voor de zwarte achtergrond.
Daarna heb ik de print verder uitgeknipt en wederom als mal gebruikt voor het witte gedeelte. Ook de ogen en de neus er gewoon uitsnijden. Strikje maken en klaar!

De ruit-rand heb ik gemaakt met behulp van het grootste ruitje uit het geometrische setje van stadler. Gewoon de ruitjes langs de rand plakken. de bovenste had ik door de helft gesneden omdat ik dat mooier vond staan... Kind kan de was doen!

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen, je mag me altijd aanschieten als je meer vragen hebt hoor!

Groetjes petula

6 Laatst bewerkt door Petula Dillema (23-09-2012 01:15)

Stom bericht werd 2 keer geplaatst

7

Ik ken MH niet, maar ik vind het hele leuke taarten geworden! Stoer en tegelijk toch echt wel voor een meisje!

8

Leuk thema. Netjes uit gevoerd, vooral dat ruitende, heel erg mooi

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

9

Bedankt voor de tips. Daar kan ik zeker verder mee  :D

Groetjes,
Ilona.