1

Onderwerp: Hoe breng ik dit tot geheel?!

Zoontje van een kennis word volgende maand 1.Kei leuk ik mag de taart maken!

Maar ze werkte in china vorig jaar en 1 week voor haar verlof,ik geloof dat ze toen 33 weken zwanger werd is de kleine man geboren! Wat een drama alleen in een vreemd land met vreemde regels heeft ze lang in het ziekenhuis gelegen,ze zijn daar niet zoals ons mbt baby kijken en verzorgen. toen hij 3 maanden was zijn ze eindelijk naar nederland gekomen.

Nu wil ik dus china terug laten komen in zijn geboorte taart.Maar hoe voeg je dat toe aan een kindertaart?

Wie heeft er ideeen??

if youre happy and you know it clap your hands

2

Re: Hoe breng ik dit tot geheel?!

Zijn chinese sterrenbeeld?
Het zijn allemaal dieren, dusdie zijn op een kinderlijke  manier te maken.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

3

Voor mijn nichtje heb ik een tijdje terug een 'welkom thuis' taart gemaakt. Ze had 2 maanden stage gelopen in een Chinese panda-opvang en ik vond het ook leuk om China terug te laten komen in de taart. Ik heb toen haar naam in chinese tekens op de taart gezet. Ik weet zo snel niet meer welke site dit was (heb nu weinig tijd maar ga straks zoeken). Er stond een lijst met namen die vertaald was in het chinees.

4

Zijn sterrenbeeld is konijn,konijtje ala wendy staat nog op mijn lijstje:)

if youre happy and you know it clap your hands

Of in slingers rond de taart  ook de chineese en nederlandse vlag verwerken. En chineese tekens voorgeluk etc op slingers. Eventueel chineese lampionnen? Op deze website staan ook nog veel chineese symbolen uitgelegd met de symboliek erachter. http://www.geledraak.nl/html/page437.asp

Groetjes Petra