Re: Pink Ribbon !
Deze zijn super! Helemaal goed 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Pink Ribbon !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze zijn super! Helemaal goed 
thanks!!!
Je kunt ook nog een gaatje in het koekje maken (lusje dus) voordat je ze gaat afbakken.
Ik heb zelf de uitsteker bij Taart&Fantasie gekocht en daar zit al een gaatje in de lus.
Vind ik persoonlijk nog iets mooier.
Maar je 2e versie is alweer leuker dan de 1e. Ga zo door!
Gr. Dolfijn
Op een of andere manier vond ik de eerste versie er wat chiquer uitzien, weet eigenlijk niet hoe t komt.
Kan ook komen doordat hij nu van dichterbij gefotografeerd is. En de foto lijkt ook wat donker in het algemeen.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar de eerste versie dus 
De laatste koekjes vind ik het meest op de echte lijken
Heel veel succes!
Op een of andere manier vond ik de eerste versie er wat chiquer uitzien, weet eigenlijk niet hoe t komt.
Kan ook komen doordat hij nu van dichterbij gefotografeerd is. En de foto lijkt ook wat donker in het algemeen.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar de eerste versie dus
dat vond ik ook , ik denk dat dat komt omdat het randje met een donkerdere kleur rose was gedaan
en bij de 2e portie had ik alles in 1 kleur rose gedaan
Wat leuk om te zien dat je er al mee aan de slag bent gegaan!!!
Vind de tweede versie het mooiste, komt denk ik vooral door het open stukje. Ik heb zelf mijn vader en moeder met koekjes naar het werk gestuurd waar iedereen erg enthousiast was! Mijn vader heeft alleen op zijn werk al 100 zakjes weten te verkopen! Nu had hij ook een collega die zelf borstkanker heeft gehad, die wilde de taak van koekjes verkopen graag op zich nemen 
Je doet het overigens beter dan ik door eerst een workshop bij de koekenbakkers te volgen. Ik had hem een paar dagen nadat de actie was afgelopen en had wel een paar eyeopener momentjes haha.
Dames heel erg veel succes met jullie acties! Ik heb inmiddels al meer mailtjes ontvangen met de vraag of ze ook zo'n actie mogen doen: heel erg graag natuurlijk voor zo een goed doel!
(ohh,, en willen jullie mij ook nog mailen met het uiteindelijke opgehaalde bedrag? Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar!!)
Sorry voor het lange verhaal, succes!!
Wat leuk om te zien dat je er al mee aan de slag bent gegaan!!!
Vind de tweede versie het mooiste, komt denk ik vooral door het open stukje. Ik heb zelf mijn vader en moeder met koekjes naar het werk gestuurd waar iedereen erg enthousiast was! Mijn vader heeft alleen op zijn werk al 100 zakjes weten te verkopen! Nu had hij ook een collega die zelf borstkanker heeft gehad, die wilde de taak van koekjes verkopen graag op zich nemenJe doet het overigens beter dan ik door eerst een workshop bij de koekenbakkers te volgen. Ik had hem een paar dagen nadat de actie was afgelopen en had wel een paar eyeopener momentjes haha.
Dames heel erg veel succes met jullie acties! Ik heb inmiddels al meer mailtjes ontvangen met de vraag of ze ook zo'n actie mogen doen: heel erg graag natuurlijk voor zo een goed doel!
(ohh,, en willen jullie mij ook nog mailen met het uiteindelijke opgehaalde bedrag? Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar!!)
Sorry voor het lange verhaal, succes!!
goedenmorgen.
ja tuurlijk stuur ik je even een mail met het eindbedrag.
ben erg benieuwd hoe het gaat lopen.
vandaag stuur ik al mijn contacten een email en dan volgende week zet ik het ook nog even op facebook zodat het bij meer mensen in het dorp rond gaat.
groetjes claudia
ook wil mijn zoon een paar keer met een mand langs de deuren .
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Pink Ribbon !