Onderwerp: Engelandtaart en Ow jeej! Boots lijkt ineens op....
Hans van Willigenburg
Ik mocht weer een Dorataart maken. Ik vind het tot nu toe wel erg leuk, maar ik vind het ook wel een beetje lastig. Dora boetseren is bijna niet te doen @ grmpffff
. En tot overmaat van ramp ging Boots ook nog even gek doen. Ik had snel fondant gekleurd voor Boots en ik ben daarna direct aan het boetseren gegaan, kom ik een uur later terug lijkt het wel of Boots onder de zonnebank is geweest. Was ineens de fondant nog verder gaan kleuren. Gebeurt mij wel vaker maar zo extreem niet. Haha.... Hij lijkt nu echt wel een beetje op Hans van Willigenburg
Nou dit is de taart. Helaas Dora met een ligt hellend hoofd doordat ie nog niet helemaal uitgehard en de spaghettietje was gaan schuiven. Maar zo scheef als op de foto was ze nu ook weer niet.
Aan het begin van de week nog een "Hoera 65 Engeland taart". Beetje over de top met strik en 65 bovenop. Mijn eerste strik. Ik heb er "voor de sier" maar wat balletjes tussen gedaan. Haha, nog even oefenen.... Maar dat komt vast goed. Voor de rest de Big Ben, een mannetje van Buckingham Palace en een telefooncel erop geplakt.
Dorataart gevuld met botercreme en aardbeienvlaaivulling
Engelandtaart gevuld met stukjes fudge, bebogeen en caramelbavaroise
De foto's....
Doraaa

Engelandtaart

~ Neem je dromen mee de dag in ~
Ze zien er allen pr8tig uit!