Onderwerp: hetzelfde en toch anders...
twee voetbaltaarten twee dagen achter elkaar. dan ook maar dezelfde vulling dan; chocolademousse en frambozencreme, afgesmeerd met ganache...
voor de letters weer gretig gebruik gemaakt van mijn cricut. ik ben zooo blij met dat apparaat!
die van vasilis is al op en na het aansnijden belde ze me even op om te vertellen dat hij echt super lekker was. net zo fijn om te horen dan dat de taart zo mooi is toch!

Jarige Hinco mocht zelf komen werken aan zijn taart. Die lastige vijf- en zeshoeken heeft hij allemaal mooi uitgesneden en met het radarwieltje een stiksel look gegeven. Super geconcentreerd gewerkt en achteraf apetrots! zijn 4 brusjes waren vol bewondering, het was een heerlijke middag en maakte al het stressen van de afgelopen dagen goed. Ik had echt een superdruk en vol programma maar het is allemaal goed gelukt...

zijn ondeugende pony moest natuurlijk ook op de taart. een plukje gras nog hij nog net meepikken

Bedankt voor het kijken...
En 'n DIKKE
maar dan zonder camera. dan hoeg ik ook zelf niet zo te bedenken wat het moet worden en het is veel gezelliger!