Re: all white wedding cake
Gewoon in 1x eigenlijkvind ik vierkant niets moeilijker dan rond. Ik doe het alleen iets minder vaak
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » all white wedding cake
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gewoon in 1x eigenlijkvind ik vierkant niets moeilijker dan rond. Ik doe het alleen iets minder vaak
Ohhhh ge-wel-dig. Ik blijf maar kijken, helemaal mijn smaak...... De ze sla ik op ter inspiratie voor als wij ooit gaan trouwen..... WAUW!

Echt mooi, een witte bruidstaart. Heel klassiek
Ja Brenda je hebt er weer een pracht stapel van gemaakt en ze zullen er echt superblij mee zijn

Wauw wat een mooie taart!!
Heb je nog tips voor de uitsteker?? Vind hem zo gaaf!
Moet ook maar is meer gaan oefenen met vierkante taarten vind dat erg mooi uitzien!! De hoeken scheuren bij mij steeds 
Wauw!
Hartstikke mooi in zijn eenvoud. Tip voor de scroll, zeker voor rechte stukken; als je ze van gumpaste maakt kun je ze even een beetje hard laten worden waardoor ze makkelijker op te plakken zijn zonder dat ze vervormen. Op het moment dat je ze om een hoekje moet plakken kun je ze met lijm op de achterkant weer wat soepeler maken. Maar het blijven inderdaad lastige dingen alhoewel daar op jouw taart niets van te zien is! 
Heel erg mooi, helemaal top!
Naast Fb hier ook nog mijn complimenten; het is een prachtige en stijlvolle taart. Ook deze rozen zijn mooi en idd het is best een klus om de scrol netjes uit de vorm en mooi op de taart te krijgen.
Prachtig door zijn eenvoud, mooie foto zoals altijd.
Prachtig gedaan zeg!!
Echt in 1 woord PRACHTIG!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » all white wedding cake