1

Onderwerp: Foutje?? Of toch niet......

Hoi,

Ik lees hier al een tijdje mee... altijd op zoek naar inspiratie en ideetjes...

Voor morgen mag ik een 'gender reveal cake' maken. Het kapsel heb ik gemixt met de Funcakes biscuitmix. Als vullingen heb ik gekozen voor de toetjes van Mona... Browniepudding en Frambozenpudding, omdat ik hier op de site zoveel positieve geluiden heb gelezen...

Alleen nu komt het.... bij mij bij de Jumbo hebben ze alleen de Mona puddingen, en nu twijfel ik heel erg of ik wel goed heb 'gekozen' zeg maar... Kan ik de taart gewoon vullen met deze puddinkjes? Of kan ik beter naar een andere supermarkt en kiezen voor een mousse-vulling?

De taart wordt dit keer niet afgesmeerd met botercreme, maar met de classic vanilla frosting van Duncan Hines.

Re: Foutje?? Of toch niet......

volgens mij kan je beter naar een andere super. ik denk dat je de puddinkjes niet kan je "smeren" op de taart...

3

Heb al vaker van Mona gebruikt als vullingen, geen probleem hoor !

4

het brownietoetje is wel mousse, maar die frambozen is volgens mij wel echte pudding. die zou ik niet doen.
bij de brownie is witt chocomousse erg lekker, maar machtig.
slagroom en kersenjam/vlaaivulling is ook lekker.

5

Bedankt voor de reacties.... ik ga straks voor de zekerheid nog een extra 'vuling' bijkopen voor het geval de frambozenpudding idd niet gaat doen wat ik hoop dat ie doet...  :)

Ik heb zelfs al n keer gevuld met vanillevla. Trekt lekker in je biscuit! Wel goed afsmeren dan!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

browni toetje kan gewoon.. vaak gebruikt ook in combi met bananen bavarois met stukjes banaan erop mjam

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

8

Penny...dat klinkt ook echt superheerlijk...

Mij leek de combi brownie en framboos ook wel heel erg lekker. Ik hoop dat het me lukt...en anders ga ik voor de banananbavarois.. :9

Esther: maar trekt de vla niet helemaal in je taart? Maar stijft dat op als het eenmaal verwerkt is met de taart? Want mijn zoontje is dol op vanillevla en alles wat met gebak te maken heeft.. dus het zou top zijn om hier een combi mee te kunnen maken. :D

Nee, dat stijft niet op....Slagroomvla (ook uit zo'n pak) is dan weer net iets dikker.
Wat ook érg lekker is; van dr Oetker; kloppudding banaan. Dat mix je met 500 ml slagroom, verder geen suiker of klopvast nodig!
Owww....dat is zoooo lekker!!! :9

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

10

Esthers Feestelijke Taart schreef:

Nee, dat stijft niet op....Slagroomvla (ook uit zo'n pak) is dan weer net iets dikker.
Wat ook érg lekker is; van dr Oetker; kloppudding banaan. Dat mix je met 500 ml slagroom, verder geen suiker of klopvast nodig!
Owww....dat is zoooo lekker!!! :9

Vanochtend toch maar overstag gegaan en idd een andere 'vulling' bijgekocht...Banaan-Karamel van Mona...had alleen niet gezien dat dat yoghurt was.
Net bericht terug van de taarteters...was superheerlijk! :)