Onderwerp: Haar barbie opsteken?
Ik moet een prinsessentaart maken en de klant heeft
gevraagd of ik het haar wil opsteken, ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen.
Wie kan mij helpen?
Alle ideetjes zijn zeer welkom!
Groetjes Elsemieke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Haar barbie opsteken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet een prinsessentaart maken en de klant heeft
gevraagd of ik het haar wil opsteken, ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen.
Wie kan mij helpen?
Alle ideetjes zijn zeer welkom!
Groetjes Elsemieke
Bij de goedkopere barbies zit meestal een speldje oid. Ik draai dan de pluk haar op en zet deze achter of op het hoofd vast met het speldje. Ik heb het ook eens met een stukje ijzerdraad gedaan. Bleef goed zitten . Soms draai ik van ijzerdraad een soort tiara. Een hele simpele tiarao hoor!
. Opsteken, hoe ik het doe, is trouwens een groot woord. Het is meer een gedraaide lok achter op het hoofd vastgezet
Ik lees even mee.
Ik moet vanavond iets met het haar van een Arielbarbie, voor mijn buurmeisje. Heb er eigenlijk niet over nagedacht.. Het is haar eigen barbie en het haar zit niet echt heel netjes nu...
Leek me heel leuk om bloemetjes in haar haar te doen, maar hoe zou je die moeten bevestigen?
Ik doe het meestal zo
@mieperdemiep: misschien op een stukje marsepein plakken en dan rondom doen? Al denk ik dat Zeelandia daar te slap voor is. Weet niet of je daar mee werkt?
Esther68:
das een idee! Heb inderdaad Zeelandie.. Maar heb ook nog een pot sugarpaste liggen, daar zo ik dan misschien een haarbandje mee kunnen maken en daar de bloemetjes op vast plakken? .. Dank!
Heb je het haar op het plaatje met een speldje vast gezet, wat bij de barbie hoort? Buurmeisje is hier toevallig net even mee-eten, zal haar zelf wel even vragen of ze thuis nog wat heeft daarvoor. Anders krijgt ze een paardestaartje.. Ariel hoort misschien ook niet opgestoken?? Alleen is de haardos nu wel erg warrig.
Zelf heb ik laatst een speld met parel gebruikt, had toevallig een bosje bloemen gekregen waar deze bij zat Op het hoofd een staart maken en dan heel strak een knotje draaien, in dat knotje een speld bevestigen (heb er zelfs zo ver geduwd dat het in haar hoofd vast zat
) Deze barbie staat nu in de parade 'barbie a la elegance', dan kun je zien hoe het is opgestoken.
ik had ook eens problemen met het haar van een barbie en als je dan geen meiden hebt die wel poppen/barbie-haarborstels hebben , dan is het lastig...succes!
Uh... net aan buurmeisje gevraagd. Ze had zeker nog wel een speldje thuis.. na even zoeken kwam ze met een ietwat..lelijk oud blauw speldje. Past er niet erg bij. Ik stelde voor dat we thuis dan nog wel een roze hadden die mooi bij de jurk zou staan, maar nee, deze moest het worden. Tja..
Ach, het is zoiezo een door haar 'ontworpen' jurk. Het hele proces van het maken van deze taart is ze vanaf het eerste idee érg bij betrokken. Heel lief. Samen bedacht wat ze wilde. Zij het uitgetekent. Ze wilde eigenlijk de hele dag wel bij ons spelen in de hoop dat ze al wat van de taart zou zien.
Dus vooruit.. Ariel krijgt een oud blauw speldje.
Nu nog een idee hoe ik op dit metalige speldje die bloemen zou kunnen zetten.
PS, zo vind ik taarten maken wel op z'n leukst, hoor. Zo'n lief 6-jarig meisje blij zien worden..
Bedankt allemaal!!
Ik heb een prikpoppetje dus niet echt iets van een klemmetje erbij.
Ik ga t denk ik met een ijzerdraadje of touwtje doen.
En dan een strikje erom heen. Op de jurk komen ook strikjes dus dat is wel leuk.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Haar barbie opsteken?