1

Onderwerp: Moeilijk onderwerp...

Hoi ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, heb een verzoek gekregen voor een taartje (6 persoons). Voor iemand die net 19 weken zwanger is en haar vriend 2 weken heeft verloren aan een hartstilstand.
Het verzoek komt van haar vriendin die haar op wil beuren door middel van een taartje. Maar ik vind het erg moeilijk om de thema te bepalen.
Dus mijn vraag aan jullie is of jullie ideetjes hebben voor een taart.

Alvast bedankt voor het brainstormen.

groetjes, Petra

2

Re: Moeilijk onderwerp...

een hart onder een riem?

moielijk hoor.

Ik heb ooit een hart taart gezien met een riem erover heen.. heel symbolisch dus.

of.. ehm.. een kikker  alszijnde een opkikkertje??

sterkte en succes ermee

3

so, heftig zeg!
Misschien een taart zonder boodschap, gewoon strak en rustig. Misschien met bloemen of een vlinder?

4

Jee, wat heftig!
Ik zou het ook rustig en simpel houden. Een vlinder vind ik ook wel een goed idee..

5

Pff wat een nachtmerrie zeg!

Ik zou het ook rustig houden. Heb je al gevraagd of ze zelf niet iets in gedachten had? Misschien is er wel iets symbolisch waar zij veel waarde aan hecht en kan je dat verwerken in de taart!

Succes in ieder geval!

Veel liefs Rafaëla

6

Dank jullie voor het meedenken, denk zelf aan symbolisch een vlinder, maar verder???

7

ehm..voorzover ik weet .. staan vlinders vaak symbool voor overleden kindjes.. en ze is net zwanger....:s
Dit is waar ik t mee symboliseer hoor..wie weet symboliseren andere mensen t met overledenen in t algemeen

8

Keej, bedankt (wil niet graag zo'n blunder maken) wist ik dus niet...
Vlinder is dus out of the question...

9

zoiets vond ik dus echt geweldig als iemand even een *knuffel* nodig heeft

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=80714

10

ik zou ook voor rustig gaan, en dan met bloemen ofzoiets maar dan niet teveel anders wordt het weer te druk.

En ja nog eens vragen aan die vriendin van der

11

Jeetje, het zal je maar overkomen... :(

Kun je niet iets doen door een combinatie te maken van een baby en iets wat echt 'hem' was? Buiten dat om de taart dan heel rustig houden...

Life is short, eat dessert first

12

Ik zou het heel neutraal doen. Mooi strak taartje met wat roosjes oid.

Jacqueline

13

Inderdaad soms wordt voor overleden kinderen een sterretje of een vlinder gebruik. Ik zou deze dus niet nemen maar ik vind het hard met de riem wel er mooi en symbolisch

14

Hij is overleden aan een hartstilstand, dus weet niet of de hart een goed idee is...
Denk dat ik idd. iets met een baby en iets wat van hem is doe.

Dank jullie allemaal voor het meedenken.

groetjes, Petra

15

Ik zou gewoon een neutraal simpel taartje met bloemen doen...