1

Onderwerp: Vulling cake pop

Heeft er iemand al eens iets "in" een cake pop gebakken? En dan bedoel ik dus in zo'n quickpop maker.

Zou dat wat worden? Iets van een M&M met noot of een stukje chocolade? Als je eerst een laagje spuit, dan iets er in en snel nog een laagje spuit, zou het misschien wel wat worden.

Iemand gedaan?

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

2

Re: Vulling cake pop

ik heb laatst chocolade cake met een kers gedaan

en stukjes appel met kaneel soort appeltaart , deze vond ik erg lekker!

3

Lijkt me lekker. Heb je de appel /kers gewoon in het beslag geduwd of in laagjes?

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

4

Het lijkt me wel dat als je een stevige vulling (zoals m&m pinda) je moet uitzoeken waar je hem doet anders kan het stokje er niet goed genoeg in....

Groetjes Marianne

5

Je bedoelt de babycakes cake pop maker? Mijn ervaring is dat als het apparaat heet is, je net genoeg tijd hebt om de 12 kuiltjes te vullen voordat de eerste al enorm beginnen te rijzen en je dus de deksel moet gaan sluiten...........om dan half te doen, iets erin te stoppen, en af te vullen.......ik zie dat zelf niet zitten.

Ben wel benieuwd naar jouw poging........ :thumb:

6

Dat stokje had ik nog niet aan gedacht... En inderdaad je moet wel heel snel zijn. Dan wordt het meer een tweepersoons actie denk ik. De een spuiten en de ander er snel iets tussen stoppen. Ik ga het van het weekend eens proberen. Kijken of mijn man snel genoeg is  :think:

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

7

ik had een keer gedroogd fruit erin gedaan en was nog lekker ook.. en met stokje geen probleem..

8

Hmmm ik denk even hardop mee.... Kan je niet b.v. De m&m's /pinda's fijn maken dan door het beslag mengen en dan in erin spuiten!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

9

sugar100 schreef:

Hmmm ik denk even hardop mee.... Kan je niet b.v. De m&m's /pinda's fijn maken dan door het beslag mengen en dan in erin spuiten!

Leuk m&m's erin maar de chocolade gaat smelten door warmte.. dan is het alleen de pinda die erin zit..

10

bij de kers had ik eerst overal laagje beslag kers beetje indrukken nog een beetje belag erover

bij de appel die had ik heele fijn gesneden en door beslag heen gedaan en net als gewoon beslag erin doen.

je moet wel snel zijn maar valt bets mee  had er vorig weeken 150 gemaakt.