1

Onderwerp: I Made Cake-pops

recept van Kaatjuh uitgeprobeerd, heb er toch nog een aantal weg moeten gooien, worden nog steeds niet allemaal rond :( maar het zijn tot nu toe wel de lekkerste uit het apperaat! vriendlief zat elke keer te zeuren dat ie ze met de hand draaien het lekkerst vond, maar deze gingen er gelukkig ook wel in  :D

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/297794_264634396972871_1382150299_n.jpg

2

Re: I Made Cake-pops

Leuk  :thumb:

3

ze zijn heel leuk! en met het apparaat is het veel lekkerder dan met de hand gemaakt vind ik zelf  :P

Leuke kleur. Uit het apparaat vind ik ze ook lekkerder dan zelf gedraaid. Alleen wordt ik er gek van dat ik ze niet helemaal rond krijg uit het apparaat.

5

renata2 schreef:

ze zijn heel leuk! en met het apparaat is het veel lekkerder dan met de hand gemaakt vind ik zelf  :P

heb gewoon een hele eigenwijze vriend haha! maar gelukkig vond die dit recept wel lekker :-)

Saskia mv Lisa schreef:

Leuke kleur. Uit het apparaat vind ik ze ook lekkerder dan zelf gedraaid. Alleen wordt ik er gek van dat ik ze niet helemaal rond krijg uit het apparaat.

dat probleem heb ik ook steeds, er zitten elke keer ufo's tussen! maar met het recept van Kaatjuh had ik nu wel ook aardig wat ronde  :D

IMadeCake schreef:
renata2 schreef:

heb gewoon een hele eigenwijze vriend haha! maar gelukkig vond die dit recept wel lekker :-)

Saskia mv Lisa schreef:

dat probleem heb ik ook steeds, er zitten elke keer ufo's tussen! maar met het recept van Kaatjuh had ik nu wel ook aardig wat ronde  :D

Ga ik die eens proberen.