1 Laatst bewerkt door Natasja loves cupcakes (19-09-2012 08:43)

Onderwerp: Durven jullie nog te kijken?

Naar een taart van k3...

Gevuld met aardbeiencrème en aardbeienjam. Kreeg een voorbeeld van een foto, dus bedankt voor de inspiratie als je iets herkent van je zelf.

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/247729_267722316678497_1493517923_n.jpg

en stiekem nog een soort van stapel er bij. Karen van K3, ik heb de haren van de barbie afgeknipt en daar rood fondante haren op gemaakt
Gevuld met passievruchtencrème met aardbeienjam

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/552150_267722350011827_175794946_n.jpg

Wat vinden jullie van mijn nieuwe site?

2

Re: Durven jullie nog te kijken?

Ja ik durf! (heb zelf ook net een k3 taart gemaakt ;) )
Ze zijn leuk!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

3

K3 blijft leuk, mooie taart.
Je strik met van die ronde lussen, vind ik super gaaf!  :thumb:

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

4

Ja hoor, ik durf best  :Y Alleen heb ik geen origineel compliment voor je, behalve dan dat ze leuk zijn  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Mooie taarten! Heb een tijdje geleden een K3 stapel gemaakt, die volgens mij op dezelfde foto was geïnspireerd als jouw 1e taart. Leuk, dat iedereen daar toch haar eigen draai aan geeft. :)

MirandaB schreef:

Mooie taarten! Heb een tijdje geleden een K3 stapel gemaakt, die volgens mij op dezelfde foto was geïnspireerd als jouw 1e taart. Leuk, dat iedereen daar toch haar eigen draai aan geeft. :)

Bedankt voor de reacties.

Grappig he, dat die dan toch weer heel anders wordt. Ik dacht eerst ik maak hem ongeveer hetzelfde na, maar toch als ik hem nu vergelijk met mijn voorbeeld ziet hij er best anders uit! Is toch ook eigenlijk leuker om er je eigen draai aan te kunnen geven.