Onderwerp: Een bosje rozen

Goedemiddag allemaal,

Eigenlijk ben ik al een paar jaar aan het taarten, echter mijn website kon geen plaatjes per stuk laten zien, dus kon ik niets posten. Maar dat hebben we nu aangepast dus kan ik lekker meedoen.

Zal ook wat achterstallige dingen laten zien.

Op mijn website heb ik een volledige beschrijving staan incl alle materialen en waar het gekocht is.

Best veel werk maar zo kan iedereen gelijk zien hoe het gemaakt is.

Zie de details en werkbeschrijvind op mijn website.

http://www.biancahobbyhoek.nl/assets/images/thema/cupcakes/CupCakes_033.jpg

Groetjes,
Bianca

Re: Een bosje rozen

Heel leuk gedaan! En wat leuk dat je op je site al je how to's deelt!

Wat een leuke bosje bloemen, en fijn dat je je how to's wil delen, bedankt!

Groetjes van Cora

natuurlijk ik heb geen geheimen hoor, en leren moeten we het allemaal.
Dan is het fijn als mensen alles delen!

Groetjes,
Bianca

5

Heel leuk gedaan en wat heb je een superleuke site! :D  :thumb:

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

6

Heel lief dat je dat deelt, kunnen velen 'n voorbeeld aan nemen  :)

Zonnetje schreef:

Heel leuk gedaan en wat heb je een superleuke site! :D  :thumb:

Dank je wel hoor!

Groetjes,
Bianca

Faar_ schreef:

Ik zeg helemaal niets maar jij en ik begrijpen elkaar prima  :Y
Hoevaak ik niet iets in het begin gevraagd heb.. en laat ik het zo zeggen.... ik wacht nog steeds op antwoord... ik ben niet zo van de macht hoor.. delen en elkaar op weg helpen is veel leuker.... zo je doet zo wordt je ontmoet!

Groetjes,
Bianca

9

ik ben net gelijk naar je site wezen kijken, geweldig hoeveel tijd je daar aan besteed hebt... ik denk dat ik veel van je kan leren...

gummybeer schreef:

ik ben net gelijk naar je site wezen kijken, geweldig hoeveel tijd je daar aan besteed hebt... ik denk dat ik veel van je kan leren...

Dank je wel hoor! maarre ik heb het ook maar van lezen lezen en nog meer lezen. En zorgen dat je echt de tijd en de rust heb als je wat gaat maken. je zult verbaast staan wat je handen kunnen.

Groetjes,
Bianca

11 Laatst bewerkt door Faar_ (19-09-2012 13:26)

Bianca`s bakseltjes schreef:
Faar_ schreef:

Ik zeg helemaal niets maar jij en ik begrijpen elkaar prima  :Y
Hoevaak ik niet iets in het begin gevraagd heb.. en laat ik het zo zeggen.... ik wacht nog steeds op antwoord... ik ben niet zo van de macht hoor.. delen en elkaar op weg helpen is veel leuker.... zo je doet zo wordt je ontmoet!

Inderdaad, ben ik volledig mee eens..
Niets aan te doen, ben alleen maar blij dat er nog mensen zijn (zoals jij) bestaan met 'n mooie hart !  :)

12

Heel leuk :Y

groetjes Madhuri

13

Erg lief! en een super leuke site!

14

mooie cc's! na al die complimenten ben ik ook op jouw site gaan kijken. wat maak jij prachtige dingen! ook namens mij bedankt voor al je tips, ben het helemaal met je eens dat het fijn is van elkaar te leren!

renata2 schreef:

mooie cc's! na al die complimenten ben ik ook op jouw site gaan kijken. wat maak jij prachtige dingen! ook namens mij bedankt voor al je tips, ben het helemaal met je eens dat het fijn is van elkaar te leren!

Ach het is een gave he  :D

Maarre het kost veel tijd om het uit te tikken, maar volgens mij goed te volgen... en delen is gewoon leuker dan dingen voor jezelf houden.. wie weet ga jij nu ook wat maken en kan ik daar weer iets uit leren.

Groetjes,
Bianca

16

Bianca`s bakseltjes schreef:
renata2 schreef:

Ach het is een gave he  :D

Maarre het kost veel tijd om het uit te tikken, maar volgens mij goed te volgen... en delen is gewoon leuker dan dingen voor jezelf houden.. wie weet ga jij nu ook wat maken en kan ik daar weer iets uit leren.

ik doe mijn best  :)