1

Onderwerp: Klassiek tasje!

Een leuke tas voor een 14 jarige was de vraag....en ze vond hem geweldig (beetje geinspipikt ....):

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F36T4CZC-D.jpg

Alleen had ik liever een groter onderbord gezien, maar daarover had ik niet goed genoeg nagedacht  :s . Had alleen deze maat nog in huis.

2

Re: Klassiek tasje!

Erg mooi gedaan!

3

mooi afgewerkt :thumb:

:thumb: leuk!

5

Thanks, ladies!

6

Hoe groot was de doorsnede van de ronde taart welke je hiervoor gebruikt hebt? En heb je nog een wat meer close up foto van de ritssluiting ? moet er ook een gaan maken (1e :) )

Gr lobke

7

De taart was 27 cm doorsnede. En de rits is vere easy: taart bekleden, met zo' n kartelwieltje van links naar rechts, met de sugargun twee lijntjes ernaast en goud dusten.

8

Lobke,, ik lieg...24 cm doorsnede

9

Boppe schreef:

Lobke,, ik lieg...24 cm doorsnede

Waarmee had je hem gevuld? En misschien beleefd :o  maar wat heb je er voor gevraagd? (Zet het maar op mijn mail, op de site misschien niet zo beleefd..:-))

Nog een laatste vraagje, waren de hengelsvb massief? Of heb je ze dubbel geklapt ?

10

Ik heb gevuld met botercreme en taartvulling abrikoos. Heb taart eerst met botercreme tegen elkaar geplakt en daarna pas door gesneden. Hengsels zijn massief gerold. Prijs doe ik inderdaad even via je mail, Lobke.