Onderwerp: Dag van de leidsters (a.s. donderdag)
Een opdrachtje van een collega. Wil je voor mij een taartje maken voor de creche leidsters van onze dochter? Tuurlijk!
Dit is hem geworden.
Gevuld met banketbakkersroom & aardbeienjam.
Gr. Dolfijn

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dag van de leidsters (a.s. donderdag)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een opdrachtje van een collega. Wil je voor mij een taartje maken voor de creche leidsters van onze dochter? Tuurlijk!
Dit is hem geworden.
Gevuld met banketbakkersroom & aardbeienjam.
Gr. Dolfijn

Daar zullen ze erg blij mee zijn. Hij is mooi en lief!
Mooi, lief, chic. 
Leuk gedaan. Mooie roos
Mooi, die vlinders zijn gaaf is dat een mal?
Mooi, die vlinders zijn gaaf is dat een mal?
Dank je.
De vlinders heb ik hiermee gemaakt.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -4756.html
Toch nog even uppen....morgen is de dag van de leidsters op de creches in Nederland.
En gewoon omdat ik het zelf een mooi taartje vindt geworden.
Hij is zojuist opgehaald.
Gr. Dolfijn
Leuk leuk leuk. Had ik ook wel willen krijgen..... Jammie n
Ben benieuwd wat wij krijgen... 
Erg mooie taart! Beetje offtopic maar weten jullie of het ook voor leidsters van een voorschool telt? Ben bang dat ik dan morgenochtend dan toch snel wat kleins moet gaan bakken..... 
mooi gemaakt en ook een erg mooie vlinders
Erg mooie taart! Beetje offtopic maar weten jullie of het ook voor leidsters van een voorschool telt? Ben bang dat ik dan morgenochtend dan toch snel wat kleins moet gaan bakken.....
Het geldt volgens mij voor de gehele kinderopvang!! Ik zou willen dat ik dit morgen kreeg van een van de ouders, maar ben bang van niet, wordt bij ons niet zoveel aan gedaan. De taart ziet er erg mooi uit!! Vind die vlinder uitsteker zo leuk, twijfel steeds maar denk dat ik het toch maar ga halen 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dag van de leidsters (a.s. donderdag)