1

Onderwerp: Nijntje boetseren

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van Drachten die kan boetseren en voor mij tegen vergoeding een Nijntje wil boetseren. Ik heb het zelf ook geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Ik heb het Nijntje voor zaterdag nodig.

Groetjes Belinda

2 Laatst bewerkt door Sannn (19-09-2012 14:56)

Re: Nijntje boetseren

Wat wil het niet lukken dan? Het zou zo zonde zijn om het uit te besteden.

Ik gebruik voor mijn boetseersels altijd fondant, zodat het uit kan harden. Het lijfje en hoofd laat ik altijd apart drogen voordat ik het aan elkaar plak. In de onderkant van het hoofd steek ik een coctailprikker. Prik met een coctailprikker aan waar de ogen en neus komen. Nu zou ik het hoofd laten drogen tot de volgende dag. In het lijfje stop ik altijd een sate prikker tot aan de onderkant. Als het lijfje droog ik haal ik de sate prikker weg en bekleed hem met de kleur die ik voor het jurkje wil. Daarna de ogen en neus erop en lijntjes maken voor de snorharen. Als je dat hebt gedaan kan het hoofd erop. Dan nog de oortjes, strikje en de benen en armen. Die zet je vast met tylose lijm.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het. Ik heb ook nog een makkelijke how to gevonden, wie weet heb je er iets aan.
https://www.facebook.com/notes/el-postr … omments=17

Groetjes San

3

Oké Dankje wel voor de tip ik ga het vanavond nog een keer proberen en als het dan weer niet lukt dan moet ik het toch echt aan iemand anders over laten.

4

Is het nog gelukt met je Hello Kitty?

Groetjes San

Ik weet niet of je nijntje al gelukt is, maar ik heb je even gemeld, in bakken voor anderen krijg je meer reacties
Je hoeft zelf niets te doen (behalve even met de meldknop laten weten als je voorzien bent)

I never met a calorie I didn't like....

6

Eerst maar even afwachten of het gelukt is. :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

De how to was voor hallo kitty en niet voor nijntje ;)

8

Ooooooooow wat een kip ben ik ook! Hahaha, idd een heel verschil........ :x

Groetjes San

Voornamelijk allen de oren hoor ;)  ik vond het wel een leuke how to :thumb:

Ben wel benieuwd of het ts nou gelukt is

10

Geeft niks hoor Sannn ik heb zelf een how to van Nijntje opgezocht het is nu gelukt.

:thumb: