1

Onderwerp: zwarte hartige hapjes

hai allemaal,

Ik ben aan t brainstormen over een eventuele zwart/wit met rode accenten sweet table..( vriend is bijna jarig)

Ik kom wat betreft zwarte hartige hapjes niet verder dan
bramen
zwarte olijven
zwarte pasta

wit
sandwiches
huzarensalade
yoghurt

rood ( rode accenten gaan wel lukken)
bieten ( brrrrrrrrrrr)
rode pesto
tomaten
paprika

Ook de google kon mij niet echt veel verder helpen.

Iemand hier een briljant idee?

Op mijn roze/wit hartige hapjes tafel kwamen zulke briljante suggesties dat ik dacht .. ik vraag t gewoon weer:)

bedankt
groetjes Pien

Re: zwarte hartige hapjes

Zwarte sushivellen, gevuld met witte rijst en een stukje rode paprika binnen in.

3

Sushi, daar dacht ik ook meteen aan.

Verder: roggebrood-minisandwiches met roomkaas ertussen? Of geroosterde aubergineschillen met roomkaas en bijvoorbeeld zongedroogde tomaatjes en basilicum ertussen en dan oprollen (prikker erdoor steken)? Bestaan er geen zwarte boontjes waar je rijst een salade van kunt maken (weet ik zelf niet zeker hoor)? En natuurlijk zwarte drop om het aan te kleden (flauw he)?

Tieneke

4

sushi.. das meer donker groen toch? ( tenminste.. mijn nori vellen van de ah wel) .. en.. ik ben wat huiverig voor sushi.. t ruikt zo snel.

Ik merkte bij de roze/witte tafel al dat bepaalde hapjes ( ham garnalen er snel minder lekker uit gingen zien)

je hebt idd zwarte bonen waar je van alles mee kunt doen, maar laat ik die dingen nu net niet lekker vinden.. idem aubergine.. ( brr..) 

Ik ben niet lastig hoor dames.. lijkt alleeen maar zo..

wel bedankt al voor t meedenken ;)

zoetigheid komt vast goed idd.. ( zwart witjes .. drop etc)

5

van die rijstdingen met zwartesesam eromheen?

vis en vlees is idd niet geschikt om 2 uur ongekoeld op een tafel te laten, misschien kan je zo'n bbqbox met koelelement erin kopen voor beperkt houdbare spullen?

6

zwarte sesam.. die kan ik idd nog wel ff gaan zoeken bij een toko. ( altijd handig als ik weer eens gewoon sushi maak)

Liever wil ik niet zo een bbq ding op mijn tafel zetten.. vermoed dat dat toch wat van het *mooie*af gaat halen, dus probee er om heen te werken

maar bedankt voor t meedenken :)

Kijken of t gaat lukken en of ik t weer ga doen .. een sweet table... t borrelt alwel weer:)
Bedankt

7

of een mooiere variant ervan zelf knutselen? misschien een stolp in de koelkast zetten met de vleeswaren er al in, misschien helpt dat?

8

hmzz..dan blijft de koude lucht natuurlijk bewaard.

hmzzz. zal eens bij mn zwager in t hotel kijken wat hij met zijn warm houd dingen bij t ontbijt doet. Als t iets warm kan houden.. kan hij t natuurlijk ook koud houden:)

thanx