51

Re: hoeveel crisco in 1 zakje candymelts

Ja die witte waren goed.

Daarom is het echt raar, misschien ligt het wel aan de magnetron?

Ik deed ze zelfs korter dan jou dus, 20 seconden.

Oh leuk. Waarmee kleur je dat?

Veel succes.

Als t aan de magnetron lag moesten die witte ook niet goed zijn.
Ik gebruik spectrum gel food colors. €1.50 ofzo bij TO. Gebruik het ook om mn marsepein te kleuren.
Klein stukje van een tandenstoker erin dippen en je kan dr bijna alles mee kleuren haha....ook je handen  :/  Dus goed schrobben na die tijd haha

53

VanessaAssenav schreef:

Ik gebruik spectrum gel food colors. €1.50 ofzo bij TO.

Het kan goed gaan....

Maar gel kleurstoffen zijn niet geschikt om chocolade of candymelts te kleuren.. Daar heb je echt kleurstof op oliebasis voor nodig, of een goedje (americolor) om de gel geschikt te maken voor gebruik in combinatie met chocolade of candymelts

Gel kleurstoffen in chocolade of candymelts gaan schiften..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Bommeltje schreef:
VanessaAssenav schreef:

Ik gebruik spectrum gel food colors. €1.50 ofzo bij TO.

Het kan goed gaan....

Maar gel kleurstoffen zijn niet geschikt om chocolade of candymelts te kleuren.. Daar heb je echt kleurstof op oliebasis voor nodig, of een goedje (americolor) om de gel geschikt te maken voor gebruik in combinatie met chocolade of candymelts

Gel kleurstoffen in chocolade of candymelts gaan schiften..

Ik hoop idd dat ik dr nog op tijd kan waarschuwen. Gisteren is t bij mij misgegaan  :/ Vorige x ging t wel goed maar waag het er dus maar niet op. De melts gingen van super vloeibaar naar super dikke rommel haha Baalde ernorm.
Dus ook namens mij bedankt voor de tip Bommeltje!
Ik zorg dat ik die andere kleurstoffen ook in huis krijg  :D
Neem voortaan t zekere voor t onzekere!

55

Hoe kan je eigenlijk huidskleur maken? Die kleur kan je toch niet maken met de olie gebasseerde kleurstoffen van Wilton? Iemand tips?

bedankt!

Met melts bedoel je? Daar heb ik geen ervaring mee.
Ben ook wel benieuwd hoe je t dan doet als die van wilton niet wil.

Staat er niets over in t forum? Anders zou je n nieuw topic kunnen maken. Is de kans groter dat je (snel) antwoord krijgt, aangezien dit n ander onderwerp is.

57

Met melts bedoel je? Daar heb ik geen ervaring mee.
Ben ook wel benieuwd hoe je t dan doet als die van wilton niet wil.
Staat er niets over in t forum? Anders zou je n nieuw topic kunnen maken. Is de kans groter dat je (snel) antwoord krijgt, aangezien dit n ander onderwerp is.

Ik heb ff een nieuw topic gemaakt zoals je zei, daar zal ik waarschijnlijk wel wat sneller antwoord krijgen ja :)
Ik plak ff de link voor als je graag mee wil volgen!

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127247277