Onderwerp: mijn taartje
mijn taart voor ons 6-jarige huwelijk!
de onderste taart is van mokka en de blauwe taart is van mp met slagroom en choco.....

en deze voor een 69-jarige...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn taartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn taart voor ons 6-jarige huwelijk!
de onderste taart is van mokka en de blauwe taart is van mp met slagroom en choco.....

en deze voor een 69-jarige...

Mooie taarten hoor!
Ik vind vooral de mokka in combinatie met de marsepein taart een verrassend leuke combinatie 
Mooie taarten. Zeker die eerst, heel erg sjiek
Mooie taarten. Zeker die eerst, heel erg sjiek
THX....... de combinatie keuze mokka en mp kan chique overkomen. Omdat bij mij thuis niemand mp/fondant lekker vind, heb ik de keuze gemaakt om een mini taart, 12 cm, van mp te maken. eenmaal bekleed dan ziet het er prachtig uit...boven mijn verwachting....had niet gedacht dat het er zo chique uit zou zien....
THX....... de combinatie keuze mokka en mp kan chique overkomen. Omdat bij mij thuis niemand mp/fondant lekker vind, heb ik de keuze gemaakt om een mini taart, 12 cm, van mp te maken. eenmaal bekleed dan ziet het er prachtig uit...boven mijn verwachting....had niet gedacht dat het er zo chique uit zou zien....Mokka is alleen wat te licht van kleur, want ik wilde het niet te donker, vanwege de uitstraling.Dit is trouwens mijn eerste mokka/creme bekleding taart....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn taartje