Onderwerp: voor een meiske wat 1 word...
heb ik deze taart mogen maken, gevuld met slagroom creme en aardbeien.
Had me behoorlijk verkeken op de hoeveelheid werk wat in deze taart zat....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » voor een meiske wat 1 word...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heb ik deze taart mogen maken, gevuld met slagroom creme en aardbeien.
Had me behoorlijk verkeken op de hoeveelheid werk wat in deze taart zat....
Ontzettend leuke taart!
Mooie taart, de kleurencombi vind ik erg leuk. De strik vind ik ook er mooi.
Hey buuf, vind het echt een mooie taart en die kleuren zijn ook super 
En die strik die moet ik ook nog een keer proberen 
leuk die complimenten
, ennuh claudia...als je de uitsteker die bij de tappits zit..is deze strik helemaal in een handomdraai gemaakt
Hij is gaaf 
wauw, deze vind ik echt heel mooi! Leuke kleuren en een geweldige strik!
Mooie taart, heel netjes 
helemaal leuk en mooi 
heee weer wat complimenten...dankjewel. erg leuk 
leuk die complimenten
![]()
, ennuh claudia...als je de uitsteker die bij de tappits zit..is deze strik helemaal in een handomdraai gemaakt
Hele mooie taart! Leuke kleuren, mooi strak en netjes afgewerkt, maar eh dat van die tappits is abracadabra voor mij
... en ik wil ook wel graag zo'n mooie strik maken!
het is niet door mij bedacht hoor...het is de manier welke op een stite wed beschreven...volgens mij iets van tortas magicas ofzo...staat me bij. Maar welke site dat is..ik ga ff voor je googlen
edit...tartacadabra.com....is iemand van hier...maar wie weet ik echt niet 
![]()
het is niet door mij bedacht hoor...het is de manier welke op een stite wed beschreven...volgens mij iets van tortas magicas ofzo...staat me bij. Maar welke site dat is..ik ga ff voor je googlen
hahaha, tartacadabra, die ken ik wel! Ik heb net even gekeken en begrijp nu precies wat de bedoeling is! Bij de tappits zit, toevalligerwijs, een heel handig dingetje waarmee je precies evengrote stroken kunt maken!
Een hele mooie taart met mooie kleuren
Superleuke taart vooral die kleuren
Wat een plaatje!
incense schreef:
![]()
hahaha, tartacadabra, die ken ik wel! Ik heb net even gekeken en begrijp nu precies wat de bedoeling is! Bij de tappits zit, toevalligerwijs, een heel handig dingetje waarmee je precies evengrote stroken kunt maken!
idd...en de manier hoe het daar beschreven is...is dus de manier waarop ik de strik heb gemaakt. maar dan met marsepein
dank voor de complimenten 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » voor een meiske wat 1 word...