Onderwerp: de meiden van K3
Ook ik mocht eraan geloven K3 moest het worden. En natuurlijk roze!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » de meiden van K3
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ook ik mocht eraan geloven K3 moest het worden. En natuurlijk roze!
Leuk! staat nog op de planning voor mijn dochtertje 
Nu wel 
Leuk! staat nog op de planning voor mijn dochtertje
Leuk! Taarten maken vorm kinderen is toch het leukst, zij kunnen zo enthousiast reageren.
Ik heb de puzzelplaatjes gemaakt van fondant, de rest is van marsepein. Ik vind marsepein lekkerder en mooier, maar ik had altijd het idee dat je met fondant beter kunt puzzelen. Nu lees ik hier op het forum dat veel mensen marsepein juist makelijker vinden. Marsepein hardt niet zo uit, kan je het dan wel goed verplaatsen naar de taart? Heeft iemand daar ervaring mee?
Hoi jeanine ik puzzel altijd met marsepein neem maar een kijkje bij mijn taarten ,ik maak nu ongeveer 7mnd taarten.
Je maakt hem op je plastic insteek hoes dan haal je je plaatje eronderuit(uit de map) dan kan je de plastic insteekhoes langzaam ombuigen en zo puzzelplaatje op je taart schuiven je moet het vergelijken met een sticker waar je de achterkant van de sticker afhaald voordat je hem opplakt snap je het nog ,ik hoop dat je wat aan deze informatie heb groetjes ellen.
Wow Ellen, ik vind dat je erg mooie taarten maakt!
Ik leg mijn puzzelplaatjes ook op een insteekhoesje. Het voordeel van dat fondant hard wordt vind ik dat je er een mes onder kan steken en het geheel dan kan verplaatsen. Met marsepein ben ik zo bang dat het plaatje gaat vervormen als ik hem op de taart wil leggen. Ook op de manier zoals jij beschrijft.
Maar ik moet het gewoon eens gaan proberen! Wie weet valt het reuze mee.
Dank je wel voor je complimenten jeanine
groetjes ellen succes gewoon proberen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » de meiden van K3