1

Onderwerp: gecondenseerde melk, waar in de supermarkt

Wie kan mij helpen?

Ik ben al bij meerdere supermarkten geweest en ik kan het maar niet vinden. Waar oh waar kan ik gecondenseerde melk vinden en dan het liefst met een richting van producten.

Ik heb het ook al aan het personeel gevraagt, maar de een staart je met open ogen aan en weet niet eens waar je het over hebt en de ander kijken bij de houdbare melk en daar staat het niet tussen dus hebben we het niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen het te vinden want ik wil het graag van het weekend uitproberen.

2 Laatst bewerkt door Tante Tien (17-09-2012 19:31)

Re: gecondenseerde melk, waar in de supermarkt

Bij de houdbare melk of koffiemelk in de buurt (Jumbo en AH). En anders bij de meer exotische maaltijdcomponenten (chinees, surinaams enz). Ik hoop dat je het vindt. Succes!

Tieneke

3

Bij de Indische produkten (waar ook de kroepoek, de satésaus en de Atjam enzo staan).

4

In het Conimex schap dus (al die gele verpakkingen)  ;)

5 Laatst bewerkt door Tante Tien (17-09-2012 19:32)

haha, tegelijk.

Zeg, welke supermarkt heb je eigenlijk?

Dank jullie wel. hoop dat ik het kan vinden morgen.

ik was al bij de ah, jumbo en plus geweest.

7

Hier heeft de AH het tussen de conimex spullen staan, naast de kokosmelk. Kan goed zijn dat als je naar kokosmelk vraagt, de mederwerkers je wél kunnen helpen ;-)

8

Bij ons in de AH staat het idd ook bij de speciale gerechten producten, richting sushirijst, en indische producten.
Bij de jumbo was ik ook daar aan het zoeken, stond het gewoon bij de houdbare melk.

De nieuwe Trigger Arrow --> www.triggercars.eu www.facebook.com/triggercars
Mijn mooi verzameling sneeuwbalbolletjes --> www.facebook.com/sneeuwbalbolletjes

9

Mijke79 schreef:

Hier heeft de AH het tussen de conimex spullen staan, naast de kokosmelk. Kan goed zijn dat als je naar kokosmelk vraagt, de mederwerkers je wél kunnen helpen ;-)

jep naast de kokosmelk ik heb me der ook een ongeluk naar gezocht :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

10

In heel veel supermarkten kun je het hier niet krijgen.  Ik moet ervoor naar de grote stad.

11

Ik koop het altijd bij c1000. En idd bij de conimex spullen.

12

Wat een idee om daar te kijken... hahaha ga woensdag direct kijken
:thumb:  :thumb: ( bij ons bij de c1000 en anders de supercoop)

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

13

de 2 ah's hier in de buurt hebben t in iedergeval al een paar weken niet in huis.
als ze t wel in huis hebben staat het inderdaad bij de conimex.
ik heb t uiteindelijk bij een toko in de buurt kunnen kopen.

succes:)

14

Mijke79 schreef:

Koop jij het dan gewoon bij de Ah bij jullie in Berghem op de St. Willibrordusstraat? Is hier niet zo ver vandaan, dus dan kan ik daar morgen even kijken.

15

lieke-webbie schreef:

Koop jij het dan gewoon bij de Ah bij jullie in Berghem op de St. Willibrordusstraat? Is hier niet zo ver vandaan, dus dan kan ik daar morgen even kijken.

Yep  :Y

Moet wel toegeven dat dat al wel weer een tijdje geleden was, maar heb het er al een paar keer gehaald. Een wit Friese Vlag blikje, naast het blikje van de kokosmelk. Als je binnenkomt aan de linkerkant, rechts naast alle pasta-sausen.

16

Mijke79 schreef:
lieke-webbie schreef:

Yep  :Y

Moet wel toegeven dat dat al wel weer een tijdje geleden was, maar heb het er al een paar keer gehaald. Een wit Friese Vlag blikje, naast het blikje van de kokosmelk. Als je binnenkomt aan de linkerkant, rechts naast alle pasta-sausen.

Dank je wel, ga morgen gelijk even kijken.