1

Onderwerp: Doosje bonbons

Mijn vriend wou graag een taartje proeven met gekaramelliseerde appeltjes en vanillecreme met kaneelbotercreme, aangezien ik er laatst een gemaakt had die hij gemist had, dus heb ik maar een taartje gemaakt die ik al een tijd wou proberen.

Ik vond hem geweldig om te maken, dus ik hoop dat ik hem nog vaker op bestelling mag gaan doen.

De bonbons zijn zelfgemaakt (ook leuk om te doen). De deksel van de doos is wel eetbaar maar niet bedoeld om op te eten, want dat is alleen vanillebiscuit met kaneelbotercreme, en dat is toch niet echt lekker smullen.

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/375897_468375773184136_395726262_n.jpg

2

Re: Doosje bonbons

Vind em super en erg orgineel, mijn complimenten.

groetjes, Petra

3

Wat leuk bedacht! Ik heb laatst ook een worksop bonbons maken gedaan en dat is idd erg leuk!

n'Djoy elke dag!

4

Super leuk idee mag ik vragen hoe je de bonbons hebt gemaakt?

Groetjes Monique  :rolleyes:

5

Super leuk idee mag ik vragen hoe je de bonbons hebt gemaakt?

Ik heb eerst getemperde chocolade in siliconen bonbonvormen gesmeerd, dan de vulling erin (aardbeienjam en kaneelbotercreme) en dan een laagje chocolade om de boel af te dichten. Een nachtje in de koelkast en dan voorzichtig de bonbons uit de vormpjes drukken. Ze lukken niet allemaal, want soms is de laag chocolade te dun ergens, maar ja, dan kan je de kapotte meteen opeten. ;)

6 Laatst bewerkt door sassie (16-09-2012 21:33)

wauw!!! Die is echt geweldig!  :thumb: super hoor!
En die strik... net echt!