Onderwerp: Bruidstaarten en bloementaart voor een eenjarige
Bruids-stapeltaart met losse aansnijtaart voor een collega van mijn zusje, die afgelopen vrijdag is getrouwd. De stapeltaart is gevuld met aardbeiyoghurtbavarois, aardbeivlaaifruit en slagroom. De losse aansnijtaart op verzoek van de bruid met monchou, kersenvlaaifruit en slagroom. Totaal 21 roosjes, waar ik drie avonden druk mee ben geweest (ik heb nu de slag te pakken...). Mocht je iets van jezelf herkennen - geen idee of het voorbeeld van de bruid van dit forum komt - dan bedankt voor de inspiratie! Ik was zelf erg tevreden over het resultaat, maar heb helaas nog geen reactie gehad van het bruidspaar. De minst beroerde foto's (het was een erg donkere trouwzaal):

En iets dichterbij:

Stapeltaartje voor Fleur, die één jaar is geworden. Haar ouders hadden al eerder kennisgemaakt met mijn taarten door een cakesmash-fotoshoot. Zie dit topic: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … id=205056. Voor de verjaardag van hun dochter wilden ze vooral veel bloemen op een roze taart. Dit heb ik ervan gemaakt:

Ik kreeg vandaag nog de reactie dat ze er superenthousiast over waren, en de smaak was heerlijk (aardbeiyoghurtbavarois met slagroom en banketbakkersroom). Altijd leuk om te horen!
En tot slot een kleine jubileumtaart voor een 50-jarig bruidspaar. De wens was een witte taart met witte roosjes en gouden accenten. Gevuld naar wens met slagroom, citroenkwarktaarttoetje en lemon curd. Afgewerkt met marsepein, dat was een ramp. Nog nooit meegemaakt dat er zoveel scheuren in kwamen, ik snap er niks van. Gelukkig was de ontvanger er blij mee:

Bedankt voor het kijken, tips en reacties zijn welkom!
Groetjes, Linda.

ook funcakes?!