Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Precies zoals in mijn hoofd!
Pagina's 1
mooi!
Super chique. Hoe doe je dat, met die twee kleuren?
Mooi!!
hartstikke mooi
.... een soort strakke Aldoska 
Heel erg mooi! 
Super chique. Hoe doe je dat, met die twee kleuren?
Daar ben ik nou ook heel benieuwd naar! Ik loop al
een poosje met een ontwerp in m'n hoofd, maar ik
heb geen idee hoe ik dat op een strakke manier kan doen met die 2 kleuren...
Bij jou issie mooi gelukt! 
Mooie taart!
Goed gedaan!
Hoi,
Superstrakke mooie taart, knap gemaakt.
Bedankt allemaal!
Ik heb eerst de ene kleur uitgerold en aan één kant recht afgesneden. Die lap over de taart gelegd tot halverwege en gelijk bij de rand vastsmootheren. Dus aan de zijkant ook gelijk zorgen dat de naad recht naar beneden loopt. Dan de rest van de lap strak om de taart "plakken". Vervolgens hetzelfde proces voor de andere kant! Hij sloot mooi aan, maar deed hij dat niet, zit er altijd een zwart rolletje marsepein overheen hihi!
Bedankt allemaal!
Ik heb eerst de ene kleur uitgerold en aan één kant recht afgesneden. Die lap over de taart gelegd tot halverwege en gelijk bij de rand vastsmootheren. Dus aan de zijkant ook gelijk zorgen dat de naad recht naar beneden loopt. Dan de rest van de lap strak om de taart "plakken". Vervolgens hetzelfde proces voor de andere kant! Hij sloot mooi aan, maar deed hij dat niet, zit er altijd een zwart rolletje marsepein overheen hihi!
Bedankt voor je reactie! 
Wauw, mag ik deze onthouden??
erg mooi!!
Ja, ik herken hem ook van de creaties van Aldoska, die staan ook onder mijn favorieten. Knap gedaan, hoor!
Ik heb nog even gezocht op Aldoska en idd heeft er wel wat van weg! Grappig hihi!
mooi! 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Precies zoals in mijn hoofd!