Onderwerp: Stapeltaarten van een tijdje geleden
Ik ben al héél lang niet meer hier geweest. Helaas veel te druk voor maar wilde toch wat taartjes showen
Hoop dat jullie het leuk vinden.

Bedankt voor het kijken 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapeltaarten van een tijdje geleden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben al héél lang niet meer hier geweest. Helaas veel te druk voor maar wilde toch wat taartjes showen
Hoop dat jullie het leuk vinden.

Bedankt voor het kijken 
super leuk!
wel grappig , ik mag eind sept ook een hello kitty taart maken en had bedacht op de zijkanten dat kussentjes effect te doen, maar dacht later weer dat het misschien wel te truttig was voor een hello kitty taart
maar nu ik het bij jou zie , kan het dus makkelijk
nogmaals erg leuk je taarten
Wát een strakke en prachtige taarten zeg. Mooi gedaan hoor...daar zitten heel wat uurtjes werk aan.
Vaker posten hoor, zulke mooie superstrake taarten zijn altijd leuk om te bekijken en je door te laten inspireren.
wat zijn ze leuk, allemaal toppers
grt Carla
Supermooie parade!
jeetje wat schiterende taarten
,en naturlijk vraag hoe kan maken die kussentje effect?
Heel erg bedankt voor de leuke reacties.
Voor dat kussentjes effect heb je een soort uitsteker...weet even niet hoe je dat noemt...iemand anders wel?????
In een taartenwinkel kunnen ze je dat ook vertellen 
Supermooie taarten!
Mooie taarten!!! heel netjes!
Heel erg bedankt voor de leuke reacties.
Voor dat kussentjes effect heb je een soort uitsteker...weet even niet hoe je dat noemt...iemand anders wel?????In een taartenwinkel kunnen ze je dat ook vertellen
bedoel je patchwork diamond? die heb ik
super gaaf!!!!!!!!!!!!!!!! gebruik je fondant of mp??
Party-treats schreef:Heel erg bedankt voor de leuke reacties.
Voor dat kussentjes effect heb je een soort uitsteker...weet even niet hoe je dat noemt...iemand anders wel?????In een taartenwinkel kunnen ze je dat ook vertellen
bedoel je patchwork diamond? die heb ik
Juist! Die ja 
super gaaf!!!!!!!!!!!!!!!! gebruik je fondant of mp??
Over het algemeen fondant ( bakels en satin ice) maar voor bepaalde kleuren zoals paars, zwart en groen, gebruik ik marsepein. Die heeft een mooiere diepere kleur vind ik. 
Wauw mooie taarten.....mag ik een onbeleefde vraag stellen?
tussen welke prijscategorie zitten de taarten? Snap dat het van de vulling en hoeveelheid materiaal afhangt, maar een gemiddelde??
Wauw mooie taarten.....mag ik een onbeleefde vraag stellen?
![]()
tussen welke prijscategorie zitten de taarten? Snap dat het van de vulling en hoeveelheid materiaal afhangt, maar een gemiddelde??
Dank je wel. Met een standaard vulling, standaard decoratie en tekst (zonder stapelmateriaal kosten en boetseersels/sheets )zit je bij mij op €2,20 p.p.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapeltaarten van een tijdje geleden