1 Laatst bewerkt door ornamentje (14-09-2012 15:12)

Onderwerp: Lady Gaga

De jarige heeft hem net al gezien. Ze kon niet wachten (stuiter, stuiter)
Straks voorzichtig afleveren.

Onderste is gevuld met tropische vruchten, banketbakkers room met slagroom.
Bovenste lemoncurd en mona Citroen / kwarktaart (had weinig tijd, dus heb het mijzelf niet te moeilijk gemaakt)

Komt tie (of is het ze?) :

http://i1225.photobucket.com/albums/ee382/ornamentje/COJ_3111.jpg

Like me on Facebook : buttercream.nl

2

Re: Lady Gaga

wat gaaf zeg

Gaaf :)

4

Origineel

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

5 Laatst bewerkt door Tante Tien (14-09-2012 18:30)

Berestoere meidentaart, mijn complimenten! Hoe oud werd ze? Ik gok tussen de 10 en 14? Heerlijk die meiden...

Tieneke

6

Noa is vandaag 8 geworden, maar wel een hele stoere meid. Heeft al meer van de wereld gezien dan ik en hobby is Golf Surfen.... gaaf toch!

7

Mooie taart. Heb wel wat vraagjes;

Hoe/waar heb je die plaatjes geprint? en hoe heb je deze op de taart "geplakt"?

Is het duur om het met plaatjes te doen?

gr. lobke

8

Stoere taart hoor! Ik zie de tropische vruchten vaker voorbij komen, maar heb geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen...

9

Is mijn luie-taartbakster-versie als taartvulling. Weinig moeite (blik openrukken) en toch een groot succes. Albert Hein verkoopt het en het staat bij de bakspullen. Vlaaifruit .... de bosbessen is lekker met chocolade en de tropische vruchten met vanille of citroen.... Aardbeien is niet te nassen (mijn mening :+ )

10

@Lobke77:
Ik heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van de printservice van de leukste taarten. Mijn vriend is vormgever dus gevraagd of hij wat lady Gaga foto's op een a4 formaat wilde zetten en deze ingelezen.
Print was binnen 2 dagen binnen.

uitknippen en met een beetje eetbare lijm vast gezet op marsepein.....
erg makkelijk!

11

ornamentje schreef:

@Lobke77:
Ik heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van de printservice van de leukste taarten. Mijn vriend is vormgever dus gevraagd of hij wat lady Gaga foto's op een a4 formaat wilde zetten en deze ingelezen.
Print was binnen 2 dagen binnen.

uitknippen en met een beetje eetbare lijm vast gezet op marsepein.....
erg makkelijk!

hoe kan je daar dan gebruik van maken? (ben nieuw hier, en ken de site nog niet helemaal van binnen en buiten..) En wat waren de kosten?

12

http://www.deleukstetaartenprints.nl/

ik heb de frosty sheets gebruikt a4. Van te voren dus al wat plaatjes uitgezocht en op één velletje laten zetten. De site geeft zelf aan of de foto van een goede kwaliteit is. Je kan ze zelf op maat knippen. Echt heel simpel ik ben echt niet zo handig.

geloof dat de kosten inclusief bezorgen rond een euro of 8 lag. Had nog wat plaatjes over (heb ik aan de jarige mee gegeven, leuk voor op een ijsje te leggen de komende week)

13

ornamentje schreef:

http://www.deleukstetaartenprints.nl/

ik heb de frosty sheets gebruikt a4. Van te voren dus al wat plaatjes uitgezocht en op één velletje laten zetten. De site geeft zelf aan of de foto van een goede kwaliteit is. Je kan ze zelf op maat knippen. Echt heel simpel ik ben echt niet zo handig.

geloof dat de kosten inclusief bezorgen rond een euro of 8 lag. Had nog wat plaatjes over (heb ik aan de jarige mee gegeven, leuk voor op een ijsje te leggen de komende week)

dank je wel voor je info!!

14

Gaaf!!!   Goed gedaan  :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

15

ornamentje schreef:

Is mijn luie-taartbakster-versie als taartvulling. Weinig moeite (blik openrukken) en toch een groot succes. Albert Hein verkoopt het en het staat bij de bakspullen. Vlaaifruit .... de bosbessen is lekker met chocolade en de tropische vruchten met vanille of citroen.... Aardbeien is niet te nassen (mijn mening :+ )

Aha, dank je wel. Ik zag vandaag een mix om tropische vruchten bavarois te maken, rook heerlijk! Misschien wel lekker in combinatie met de vlaaifruit, of wordt dat teveel denk je?

16

Dan klinkt wel goed, gewoon uitproberen en laten weten hoe het was  :D 

Waar heb je die bavarois gevonden?

17

Bij een taartenwinkel hier in Almere, maar volgens mij was het van de bakzolder, dus vast op meer plaatsen te krijgen. Ze hadden ook nougat, pistache en nog heel veel meer smaken, mmm!