Re: Romantische bruidstaart met gumpaste bloemen
Heeeeeeeeel mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Romantische bruidstaart met gumpaste bloemen
Heeeeeeeeel mooi!
http://www.tlcs.nl/a-25966540/lace-moul … -mould-215
Dit is de mould!
Wat een prachtige bruidstaart!!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuw!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.tlcs.nl/a-25966540/lace-moul … -mould-215
Dit is de mould!
Bedankt!
wauw!!! wat een geweldige taart!!! en wat zijn jullie mooi!
van harte gefeliciteerd!!!
super taart, de kleuren zijn ook helemaal mooi,
groetjes neeltje
Wat ontzettend mooi!!!!!!!!!!!!!
Ik zeg het hier nog een keer: hij is echt fantastisch mooi ! Ook zulke prachtige foto's (niet alleen van de taart
). Slim, om de onderste lagen in dummies te doen: toch een indrukwekkende taart (hou ik van) en niet teveel stress op het laatste moment. Klinkt ook lekker!
Wat een super gave taart!
Gave taart en heel mooie kleuren. Bijna zonde om aan te snijden! Hoop dat jullie dag net zo mooi als de taart was! Gefeliciteerd.
soooo...das een flinke taart. Prachtig. Gefeliciteerd ook nog

Inderdaad een prachttaart!!!Nog gefeliciteerd!!!
Echt geweldig 
schitterend
ennuh, proficiat!
Wauw!!!
wow prachtig!!
Hier is maar één woord op z'n plaats: PRACHTIG! Tevens zeer gedurft om je eigen bruidsproject te doen, maar het heeft goed uitgepakt. Gefeliciteerd met je huwelijk!
Jeeeeee wat een PRACHTSTUK!!!!! Ik blijf maar omhoogscrollen!!! Supermooi!! (foto's ook trouwens
) Enne... nog gefeliciteerd natuurlijk.
Fantastisch!! En van harte met jullie huwelijk!
Geweldige prachtige taart.Met supermooie bloemen.Het is een plaatje.
Prachtig gemaakt.
Geweldige taart, zeg, wauw!
.......................................................................... (sprakeloos!)
Tanx iedereen voor de lieve reacties! Blijf zelf ook steeds naar de foto's kijken, en van de rest van de bruiloft natuurlijk :-)
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Romantische bruidstaart met gumpaste bloemen