Onderwerp: familie van de angry birds compleet !!
Na een avondje "freubelen" heb ik de familieleden erbij gemaakt. Morgen begin ik aan de taart!
gr. lobke

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » familie van de angry birds compleet !!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na een avondje "freubelen" heb ik de familieleden erbij gemaakt. Morgen begin ik aan de taart!
gr. lobke

Hoi!
Heel erg leuk.
Ik wil in november ook een Angry Birds taart maken voor mijn broer. Ik heb alleen nog niet een hele goede how to gevonden. Heb jij een goede van deze birds?
Ik vind die van jou namelijk goed gelukt!
Welke how to heb jij gebruikt?
Blooosssssss....
Wilde ook al om een how to vragen, zooo leuk gedaan.
Ben reuze nieuwsgierig naar je taart!
Deze how to staat op het forum:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7CNQFSMM
En nu vergeet ik te zeggen dat ze goed gelukt zijn en ik ook benieuwd ben naar de taart!
Hoi!
Heel erg leuk.
Ik wil in november ook een Angry Birds taart maken voor mijn broer. Ik heb alleen nog niet een hele goede how to gevonden. Heb jij een goede van deze birds?
Ik vind die van jou namelijk goed gelukt!
Welke how to heb jij gebruikt?
Ik heb inderdaad de link ook gebruikt welke samar aangeeft. Deze is er duidelijk! Ook staat er aan het eind van who to 3 fotos van haar taart. Altijd handig en leuk voor inspiratie!
Blooosssssss....
![]()
Ben reuze nieuwsgierig naar je taart!
Zie mijn antwoord hieronder bij misseltje . Succes met de taart!
dat doe je snel! ze zijn erg goed gelukt en bedankt voor het plaatsen van de how to!
Wat een werk! Goed gelukt hoor 
Cynthi@ schreef:Blooosssssss....
![]()
Ben reuze nieuwsgierig naar je taart!Zie mijn antwoord hieronder bij misseltje . Succes met de taart!
Dank je wel!
De taart is af, ik heb ze een mooi plekje gegeven....
Zie de taarten parade voor de taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » familie van de angry birds compleet !!