Onderwerp: Taarten voor mannen, ik kan er niks mee...
Nou vrij weinig dan, want ik probeers het altijd wel. Ik ben geloof ik ook niet zo'n fan van mannen en jongens taarten. Ik wil roosjes en strikjes en roze...
Deze taart is voor mijn broer, maar ik had eigenlijk een ander plan. De bollen moesten eigenlijk zilver en goud worden. Dus voor de eerste keer PME spray gekocht en dat 'opzetstuk' en met volle moed begonnen, maar de moed zakte me al snel in de schoenen. Ik krijg het maar niet netjes voor elkaar: iets mooi goud, zilver of andere glimmende kleur maken. Iemand tips hoe je dit perfect kunt doen?
Nouja, dan maar rood en wit... Alle witte bollen heb ik wel met de pearl spray gedaan voor een parelmoer glans, dat lukte dan weer wel redelijk. Je ziet het alleen niet op de foto.
Het is een 20 cm taartje, gevuld met aardbeienbavarois en afgemseerd met botercrème.
Oja, mijn broer wordt 29. Hij vindt dit al heel oud, haha, dus vandaar de leeftijd 25+4 op de taart
En dan nu de foto's:
(Graag jullie eerlijke mening: is dit taartje af of niet? Ik vind 'm zelf nogal saai... Misschien hebben jullie suggesties?)