Onderwerp: mijn eerste bruidstaart
hierbij een foto van mijn eerste bruidstaart...
feedback is altijd welkom...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eerste bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hierbij een foto van mijn eerste bruidstaart...
feedback is altijd welkom...

Heel leuk gemaakt! Het blijft een mooie combinatie, wit met paars
Wow, dat ziet er leuk uit, zo met het bruidspaartje
Hele mooie combinatie het wit met paars.
Het kussen effect ziet er mooi uit!
Persoonlijk vind ik wel dat de taart niet echt strak is en dat vind ik jammer voor een bruidstaart.
Hij ziet er mooi uit, ik deel de mening van taarterataaa...! wel. Heb je na het afsmeren van de taart, eerst de taart in de koelkast gezet zodat de botercreme/ganache kan opstijven?
Nog een beetje oefenen maar dat belooft wat in de toekomst!
oke feedback is welkom zeg je.
Ik ben zelf van mening dat als je aan een bruidstaart begint, je echt minimaal netjes moet kunnen afsmeren en bekleden.
Maar goed, dat ik mijn mening en je vraagt om feedback.
Ik vind het wit paarse een erg leuke combinatie, ook op de taartschaal is super leuk!
Alleen is de taart niet erg netjes afgewerkt.
de onderste taart is mooi recht, maar de 2e is erg scheef gezakt.
Verder vind ik het idee met de bloemetjes erg leuk, maar ze zijn wat aan de grote kant. daardoor hangen ze helemaal over het lint en ziet het er wat rommelig uit.
Als je ze wat kleiner had gemaakt, en bijv. allemaal netjes met dezelfde afstand er tussen zou het er veel verzorgder uit zien.
De tips over het afsmeren zijn al gegeven zie ik.
Lekker gaan oefenen met je volgende taartjes, dan komt t helemaal goed! 
Ik hoop dat je de tips een beetje positief op kan pakken. Soms is feedback niet altijd leuk om te horen, maar je kan er zeker van leren
en dat is nou net wat op dit forum juist zo super kan!
Hij kan inderdaad wel wat strakker en dat gaat met bovenstaande tips ook zeker lukken.
Ik vind je ontwerp helemaal leuk en je onderste laag ook erg goed gelukt. Mooie kleurencombi ook.
En als ie nou ook nog lekker was..dan mag je best tevreden
zijn toch? Wat vond het bruidspaar ervan?
Heb je al een smoother zoals deze ? ook zeer handig ding. http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -p-78.html
Ik kan je niet veel feedback geven want ik ben zelf nog niet zo heel lang bezig met taarten bakken.
Goeie tips hierboven. De kleuren zijn mooi en ook het gebruik van de pareltjes vind ik leuk. Ik zou in het vervolg wel wachten met bruidstaarten voor anderen maken, totdat je meer ervaren bent.
Succes!
Wat dapper om al een bruidstaart te maken. Ik weet niet of ik het aandurf. Ben het wel eens met voorgaande opmerkingen. Ik hoop dat je de feedback als positief ervaart, want zo wordt het wel bedoeld.
bedankt voor de feedback. en inderdaad is vooral het middelste taartje niet strak... wat je helaas niet ziet op deze foto is dat daar een mooi relief in zit. achteraf gezien had ik eigenlijk 2 lagen fondant daarbij moeten aanbrengen, maar goed, dat weet ik dan voor de volgende keer.
het bruidspaar wilde juist niet een hele strakke taart. ( wel strak bekleed, maar niet met rechte hoeken bovenaan) dat vonden zij niet mooi, daarom zijn de randen boller gemaakt.
de bloemen moesten over het lint heen vallen van het bruidspaar.... waarom snap ik ook niet, maar ze wilde een speelse taart 
die smooter heb ik ook inderdaad, 2 zelfs en ik moet zeggen dat het steeds een beetje beter gaat.
en inderdaad zet ik mijn taarten eerst afgesmeerd in de koelkast, anders is het een groter probleem. wat ik wel merk is dat ik vaak te dun afsmeer omdat ik zelf dat spul allemaal niet zo lekker vind, misschien helpt het om in het vervolg alles wat dikker op te smeren????
ik vond het zelf doodeng om een bruidstaart te maken en heb dan ook duidelijk gezegd dat ik het voor de hobby doe en absoluut niet zo goed ben als een bakker of iemand die dit iedere week/ maand doet. maar dat vonden zij geen probleem.. ze hadden liever een taar tdie met liefde voor hun gemaakt werd door hun beste vriendin dan een taart die door iemand gemaakt werd die niets voor hen betekende... dus vandaar.... en gelukkig waren ze super blij met deze taart.... maar voor onbekende mensen zou ik noooooooit een bruidtaart maken
ook omdat ik daar nooit het geld voor zou durven en kunnen vragen als dat eigenlij kzou moeten..;-)
Al met al.. als ie maar lekker is!!!
Ik snap de opmerkingen wel, maar met je uitleg erbij kan ik het heel goed begrijpen dat je het gedaan hebt. Ik zou het dan ook doen met minder ervaring en dezelfde afweging maken als bruid. Het is gewoon heel erg speciaal als je dit kunt doen en ik weet zeker dat ze er heel erg blij mee zijn.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eerste bruidstaart