1

Onderwerp: Helppppp al mijn kleurplaten zijn te groot

Zaterdag ga ik beginnen aan de puzzeltaart voor mijn petekindje wordt 1 jaar. Nu zou ik zo graag willen dat hij helemaal perfect gaat worden maar Owowow...volgens mij kom ik iedere keer op de verkeerde sites terrecht.
Ik ben op zoek naar winnie de pooh, maar op de een of andere manier klopt er helemaal niks van..
Afbeelding al verkleind en zo opgeslagen en nog komt hij mega groot uit de printer  :(
Heeft iemand hier misschien tips voor een pagina waar ze in het klein op staan of iets dergelijks  :o
Of toevallig iemand een leuke niet al te grote winnie  :o

2

Re: Helppppp al mijn kleurplaten zijn te groot

kijk eens op kleurplaten.nl is een kids site maar die kun je prima verkleinen en uitprinten

succes

je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet als van de dingen die je had willen doen

3

ik kopieer ze altijd naar Word en verklein of vergroot ze daar :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Ligt waarschijnlijk aan de printinstellingen.

Je kunt idd het snelste dan het plaatje even in Word invoegen en dan kun je bij eigenschappen aangeven hoeveel cm hij breed/hoog moet zijn. En dan gewoon het worddocument uitprinten.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

5

Als je print met Windows Photo Viewer krijg je standaardinstellingen van groottes.
Ik open meestal in Paint en druk af vanuit daar. Maar in Word invoegen en daar zo groot/klein maken als je wil lijkt mij ook een goed idee.