Re: Vrolijke meidentaarten...
Heel gaaf
, die Dora kan ik leuke ideeen van opdoen want volgende week ga ik ook een Dora taart maken. Mag ik vragen hoe je de afbeelding hebt gemaakt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrolijke meidentaarten...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel gaaf
, die Dora kan ik leuke ideeen van opdoen want volgende week ga ik ook een Dora taart maken. Mag ik vragen hoe je de afbeelding hebt gemaakt?
Heel gaaf
Dit ging niet helemaal goed, hoe kan ik de reactie's weer verwijderen?
@ Hooi: Dora is een foodprint
welke kleur is dat prachtige groen?
Dat springt er helemaal uit! Geweldig!
Groetjes Karin
Wat een mooie strakke taarten vooral die 1e vind ik geweldig. Hoe maak je die mooie strik? Vind het echt superleuk.

Prachtige taarten zeg! Heel mooi die ronde randen. Leuke stijl heb je!! 
Wat een kleuren, onzettend leuk

Leuk zeg! Vooral de bovenste is

ik vind ze heel mooi. ben ook heel benieuwd hoe je die strikken maakt!
Leuke taarten! Zo heerlijk vrolijk! 
Wow mooi gemaakt, je kleur gebruik 
Heel mooi!! Je dora sla ik op. Dochterlief zeurt al maanden dat ze een dora taart wil. ( in december pas jarig!
)
@ karinc: het groen is een combi van het grasgroen van funcakes en het limegroen eigen merk van Maak je taart.
@wsteh en renata2: de strikken heb ik gemaakt van stroken fondant die ik in losse lussen heb gevormd en in model heb laten drogen. Vervolgens de lussen op hun plek geplakt en een lusje om het hart van de strik gemaakt.
We vallen in herhaling, maar vinde ze ook erg leuk. Lekker vrolijk en de strik ook ontzettend leuk. Weer eens wat anders 
Mooie kleuren, echt nette taarten.
Ik vindt je strikken heel gaaf, vooral die dubbele!
Prachtige taarten, ben helemaal weg van je strikken maar dat heb je al vaker gehoord hier...............
O ik ga je lintjes onthouden hoor, wat supergaaf!!! Echt onwijs gave taarten geworden!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrolijke meidentaarten...