1

Onderwerp: Welke maat bakblikken?

Ik ben bijna jarig en dat is een mooie gelegenheid om wat aan mijn inventaris te doen  :)  Ik ben naast cucpakes nu ook begonnen met taarten. Nu heb ik een PME bakpan rond van 20cm, maar ik wil eigenlijk nog twee bakpannen.

Wat raden jullie aan qua maat en qua vorm (vierkant of rond)? Het gaat er gewoon om wat het meest gangbaar is zegmaar.

Re: Welke maat bakblikken?

eeik gebruik meestal de ronde vorm 25 cm...

3

Het ligt er een beetje aan wat je zelf wilt. Als je graag stapeltaarten wil gaan maken, moet je er eentje kiezen die mooi bij elkaar past.
Dus een 25 of 15.
Of juist allebei.
Heb je vaak dat je een taartje wil maken, maar niet zoveel gasten komen, kies dan een kleinere bakpan, zodat je toch een mooi taartje kunt maken, maar niet veel te veel hebt.

Een vierkante is ook mooi, maar het is net wat je zelf wilt.

De nieuwe Trigger Arrow --> www.triggercars.eu www.facebook.com/triggercars
Mijn mooi verzameling sneeuwbalbolletjes --> www.facebook.com/sneeuwbalbolletjes

4

Ik zou een ronde bakvorm erbij nemen zodat je een stapeltaart kan maken. Je kunt kiezen voor 25 cm (stapeltaart met 20 wordt dan voor 28 personen) of voor 15 cm (stapeltaart met de 20 cm is dan voor 17 personen)
Of je neemt ze allebei  :D

En verder ook leuk een vierkante vorm. Zou dan voor de 20 cm gaan

5

Ik zou ook de 25 cm doen. Die wordt bij mij het meest gebruikt (gevraagd  ;) )  en is idd mooi  wanneer je een stapel maakt met de 20 cm. Daarnaast zou ik idd of de 15 rond of de 20x20 doen