Onderwerp: graafmachine
Ik vroeg me af of iemand wat tips of een how to heeft voor een graafmachine?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » graafmachine
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vroeg me af of iemand wat tips of een how to heeft voor een graafmachine?
Een geboetseerde graafmachine of een 3D taart?
ik denk een geboetseerde graafmachine. maar een 3d taart lijkt mij ook wel erg leuk. dus beide.
Voor wanneer? Ik heb geen how-to, maar kan misschien wel meedenken
voor eind oktober. Mijn zoontje word dan twee en die is helemaal gek van graafmachines. Als je mee wilt denken heel graag!!! ik werk normaal met marsepein maar begreep dat fondant harder is dus voor boetseren zou dat misschien verstandiger zijn. ook misschien zo'n verharder nog extra toevoegen?
Ik heb heeeeeeeeel lang geleden deze gemaakt:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=119753
Bij de arm heb ik toen oase met fondant bekleed. Kun je hier iets mee?
@Sonj@ die is mooi. hoe heb je de zijkanten van het hokje er bovenop gemaakt zodat het rechtop bleef staan?
Die had vantevoren al gemaakt en met prikkertjes erin laten uitharden
o oke. hoe lang van te voren dan? heb je marsepein of fondant gebruikt en geen verharder dan?
ik neem aan dat ze fondant met tylose heeft gebruikt.
Marsepein wordt niet hard, ook niet met tylose
Sommige fondant wordt van zichzelf wel hard, maar door de tylose erdoor wordt het ook minder breekbaar
@ Carien zou je dan de " arm" ook met tylose kunnen maken of is het nu weer niet zo'n groot wondermiddel?
kunnen kunnen alles kan natuurlijk, maar lijkt me dan toch wel erg zwaar worden.
Je hebt ook grijze oase, dat is voor droogbloemen. Veel steviger dan groene (en ook wel ietsje duurder); dat zou ik er dan denk ik voor gebruiken
Je kan de arm ook van rice crispies maken misschien, is iets minder zwaar (maar wel zwaarder dan oase)
ik heb even gegoogled op rice cripsies. die zou ik dan zelf tot een "soort stafen" moeten maken. of kun je die ook kant en klaar kopen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » graafmachine