1

Onderwerp: Jam en botercreme in de koelkast?

Ik ben vandaag in Veenendaal geweest en heb allerlei leuke dingen gekocht. Ik ben vanavond meteen aan het bakken gegaan en heb een boltaartje met jam en botercreme gemaakt. Het is goed gelukt. Nu lijkt het me dat ik hem in de koelkast moet zetten, maar gaat hij dan niet zweten? Ik heb vanalles gelezen maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij nog beantwoorden?

2

Re: Jam en botercreme in de koelkast?

een taartje met botercrème en jam kan prima buiten de koelkast .. ben wel benieuwd naar je taartje...

3

Bedankt voor je snelle reactie. Kan ik nu rustig gaan slapen haha :D  Zodra het me lukt een foto te plaatsen laat ik hem meteen zien!

4

Je slaapt nu vast al, maar met deze warmte kan je het toch beter koel wegzetten.

Maar dan voor de volgende keer :D

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

5

Hallo Astrid, bedankt voor je tip. Gelukkig heb ik een erg koel huis en is het vannacht goed gegaan. Hij was overigens heerlijk. In het vervolg beter in de koelkast mar gaat hij dan niet zweten??

6

mag in de koelkast, hoeft niet.
Taart zal gaan zweten alstie eruit komt, maar dat is geen probleem :nooo , mits je goed hebt afgesmeerd :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

kan wel, hoeft niet. ik doe het zelf altijd wel. bij mij gaat hij ook niet zweten.