1

Onderwerp: Bruidstaarten

Deze is van vorige week, helaas niet een al te beste foto....maar wel een gave taart al zeg ik het zelf!  ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VMSIX3J3-G.jpg

Een ivoorkleurige taart met lila hadden we nog nooit gemaakt, maar deze week ineens 2!  :Y

Heel wat roosjes gemaakt!  ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NC4JLAPS-G.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3OKP7JC6-G.jpg

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

Re: Bruidstaarten

Zo, dat is lang geleden! Goed je hier weer te zien!

Wat een hoop rozen!  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Hey Liesbeth, zeker weer even geleden.
Al las ik soms nog wel mee hoor, zo tussen de bedrijven door.
Maar van reageren kwam het niet. Evenals Facebook en twitter, staan ook op een laag pitje!  ;)
Maaaaarrrr....de komende tijd wil ik toch weer wat vaker online zijn, mis het wel hoor!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

4

je mag er zeker trots op zijn! hele mooie taarten en bloemen!

5

Allebei hele mooie taarten!

6 Laatst bewerkt door Hertje (07-09-2012 19:43)

Gave taarten! En je maakt prachtige roosjes! :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

severn schreef:

Maar van reageren kwam het niet. Evenals Facebook en twitter, staan ook op een laag pitje!  ;)
Maaaaarrrr....de komende tijd wil ik toch weer wat vaker online zijn, mis het wel hoor!  :Y

Nou gezellig je weer vaker te zien! Ik zal binnenkort weer eens een keertje langs komen. Hebben jullie weer die lekkere cake mixen?

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

8

Taarterataaa...! schreef:
severn schreef:

Nou gezellig je weer vaker te zien! Ik zal binnenkort weer eens een keertje langs komen. Hebben jullie weer die lekkere cake mixen?

Gezellig!!
Nee, zijn druk aan het zoeken naar alternatief (ivm korte tht)! Maar ze gaan zeker terug komen.  :Y

9

Erg mooi! en wat een mooie aparte kleur zeg, die roosjes! mag ik vragen welke kleur je daarvoor gebruikt hebt?

10

Bedankt! Dat is voorgekleurd lila pinkcloud!  :Y

11

Prachtige taarten. De eerste is mijn favoriet, maar die roosjes!!!!!!!!! :thumb:  :thumb:

12

erg mooi!
allebei!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

13

heel mooi!! vooral de rozen bovenop de taart. zit er een cake onder of zijn ze op draad?

14

super mooi ik vraag me af hoe je dat stapelen goed houdt dat het niet in elkaar zakt snap dat er stokjes in komen maar toch

je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet als van de dingen die je had willen doen

15

Heel mooi!!! Vind je roosjes geweldig mooi :thumb:

16

Bedankt voor de complimenten!!!  :Y
Stigter, onder de roosjes zit een piepschuim dummy!  ;)