Onderwerp: En het thema van de bruiloft is.... roze! Mijn eerste bruidstaart!
.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En het thema van de bruiloft is.... roze! Mijn eerste bruidstaart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.
Een prachtige taart !!!
Je zou niet denken dat het je 1e bruidstaart is; mooi, hoor !!! 
Ik hou helemaal niet van roze, maar dit is een plaatje! 
Wauw, wat strak geworden, ik wilde dat ik het zo kon en dan ook nog netjes gestapeld. Ik vind hem ook mooi evenwichtig gedecoreerd, qua kleuren en vormen. Daar mag je trots op zijn.
Enne... ik wilde dat ik ervan mocht eten, hij klinkt zo lekker.
Prachtig.
Tieneke
hij is super!! en prachtige foto ook 
Hele mooie en strakke taart 
.
ben geen roze-fan
maar het ontwerp en de uitvoering zijn

Mooi hoor, prachtig! 
Prachtige taart. Zo zie je dat een bruidstaart niet perse wit hoeft te zijn, als tie maar goed gemaakt is. Ik vind trouwens de rand om de taarten ook zo mooi. Mag ik vragen hie je die hebt gemaakt?
wat een prachtige taart..daar mag je trots op zijn 
Mooi!
Prachtig!
Heel mooi en strak
Heel mooi en strak, ik vraag me af hoe je aan de verhoudingen van roombotercake komt voor de grote bakpannen 
Mooi zeg! En dat voor een eerste..super hoor!
En wat leuk ook met dat kaartje waarop je de vullingen af kunt lezen 
Erg mooi gemaakt!
Vraagje; Waar heb je die rand mee gemaakt?
.
.
Erg mooi! Helemaal mijn kleur! 
.
MOOOOI!
En slim zo dat kaartje met vullingen erbij!
Heel mooi gedaan 
Zonnetje schreef:Heel mooi en strak, ik vraag me af hoe je aan de verhoudingen van roombotercake komt voor de grote bakpannen
Dank je!
Ik gebruik de cupcake mix van Funcakes. Daarop staat dat 500 gram mix goed is voor een cake in een 20cm vorm. Dat ben ik om gaan rekenen naar de inhoud van de bakpannen die ik gebruik. Het kwam niet helemaal uit zoals ik wilde, want de bakpannen zijn 10cm hoog en de cakes werden 7,5 cm. Voor hogere taarten dus iets meer mix gebruiken. Deze hoeveelheden heb ik aangehouden:Bakpan 10 cm inhoud (200 gram mix per liter)
- 27,5 cm: 5,94 l. => 1187 gram mix/594 gram ei/594 gram boter => 24 stukjes
- 22,5 cm: 3,97 l. => 795 gram mix/397,5 gram ei/397,5 gram boter => 16 stukjes
- 17,5 cm: 2,40 l. => 481 gram mix/240,5 gram ei/240,5 gram boter => 10 stukjes- 27,5 cm => 110 min. 160 graden
- 22,5 cm => 95 min. 160 graden
- 17,5 cm => 75 min. 160 graden
Hartstikke bedankt voor je uitleg 
Super mooi! Heel mooi strak! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En het thema van de bruiloft is.... roze! Mijn eerste bruidstaart!