1

Onderwerp: Badderende M&M's

Mijn vriend wilde graag een borstentaart voor zijn verjaardag. Er zouden veel mensen komen dus bood ik aan nog een taart te maken (een verrassingstaart). Dat was dus deze M&M taart. Daar ben ik mee begonnen en toen kwam ik dus tijd te kort! Uiteindelijk had ik alleen deze taart (van één boltaartje heb ik een ander taartje gemaakt, een druiven/framboostaartje)
http://img440.imageshack.us/img440/6815/69693112.jpg
Taart is gevuld met aardbeienjam en ganache en ook afgesmeerd met ganache.

2

Re: Badderende M&M's

Wat een grappig taartje! leuk gedaan zeg!

3

Hij is leuk, en lijkt me heerlijk :9

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

4

Hé, wat grappig! Toevallig heb ik deze voor volgende week in de planning. Ik zat alleen te bedenken hoe ik Red het mooiste kan bekleden (gemaakt van cake), maar jij hebt ze alletwee gemaakt, maar dan kleiner en geheel van fondant. Dat kan ook nog, natuurlijk. Bij jou is-ie in ieder geval heel goed gelukt. Nu ik nog!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

haha, leuk geworden!

6

e.b.m. schreef:

Hé, wat grappig! Toevallig heb ik deze voor volgende week in de planning. Ik zat alleen te bedenken hoe ik Red het mooiste kan bekleden (gemaakt van cake), maar jij hebt ze alletwee gemaakt, maar dan kleiner en geheel van fondant. Dat kan ook nog, natuurlijk. Bij jou is-ie in ieder geval heel goed gelukt. Nu ik nog!

Haha dat is inderdaad toevallig! Ja ik heb dit idee al een keer eerder op dit forum langs zien komen. Ik heb alles alleen van marsepein, maar fondant kan natuurlijk ook ;) Succes!!!

7

heel leuk! je vriend zal blij zijn  :Y

8

Ha, die is leuk  :D