1

Onderwerp: Lime green sugar pearls??

Hoihoi.. Kan iemand mij helpen aan lime groen sugarpearls liefst rond de 3 a 4 mm..

Heb al zitten googlen heb op etsy wel wat gevonden maar de meeste zijn 7mm dat is toch vrij groot dacht ik zo? En eentje die ik gevonden heb 4mm is light lime green.

Het is voor een bruidstaart voor de zijkant te decoreren.

Iemand tips?

Re: Lime green sugar pearls??

Hier in de webshop zijn er groene van wilton, is vrij lichte pastel, die van funcakes zijn veel meer lime. Zijn dacht ik 4 mm. Misschien heb je daar wat aan?

Groetjes Petra

dank je wel
zal gelijk eens gaan kijken..!

Die van wilton zijn iets te licht denk ik..
en die van funcake is metallic..

Is zo best moeilijk te zien kwa kleuren en of ze bij het lint passen..
had gehoopt dat de bruid zilveren pareltjes wilde.. ga nog even verder
zoeken maar toch heel erg bedankt voor de tip

en als je ze zelf maakt van fondant en dust

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

ja dat zou ook nog kunnen ja..!!

ik zou ze dan in de kleinste mal kunnen drukken met die parelketting en dan voorzichtig snijden en misschien nog een keertje rollen dat ik wel even grote balletjes krijg.

Thanks!!!!

7

En witte parels met dust in een boterhamzakje en schudden? Heb volgens mij wel eens gelezen dat dat kan.

Zelf met de parelmold, na rollen, en dan dusten is erg veel werk. Mss dan beter met een rietje of kleine uitsteker allemaal evengrote rondjes maken en daar balletjes van draaien?

Is die dust ook eetbaar?

9

Niet allemaal, dus even goed kijken op de verpakkingen

ik doe ze altijd in een hersluitbaar zakje met wat dust en ga dan schudden inderdaad.. werkt goed :)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

Is dit iets?

Via de site van Taart en Decoratie: Home>Eetbare Decoratie>Suikerparels>Wilton Sugar Pearls Green (144gr)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

12

Nou toevallig dat ik kaartjes wou bestellen voor taart en trends maar via hier waren ze al uitverkocht dus moest naar een andere site.. in de webshop heb ik dan gelijk de eetbare dust lime kleur bij besteld en daar hadden ze ook lime fondant heb deze ook maar erbij besteld eens kijken welke lime kleuren het zijn. Ga ik verschillende dingetjes proberen en kijken wat dan het mooiste is.

Iedereen bedankt voor het mee denken en antwoorden!!
Super!