Onderwerp: Frambozenjam, witte choco ganache, lemoncurd: lekker?
Titel zegt het al:: is een combi van witte choco ganache met frambozenjam en lemoncurd lekker?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Frambozenjam, witte choco ganache, lemoncurd: lekker?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Titel zegt het al:: is een combi van witte choco ganache met frambozenjam en lemoncurd lekker?
witte chocolade en frambozen jam : mmmm
lemoncurd erbij? ik denk niet dat ik het zou doen!
maar smaken verschillen , misschien is het wel heel erg lekker!
dat denk ik wel hoor
Hmm, 1 - 1
Who's next
Ik denk ook van wel! Mag ik bij je komen proeven als het klaar is??? (is maar een geintje hoor)
Tieneke
Ik denk dat het een heerlijke combi is!
Ga maar een proeftaartje maken
Ga maar een proeftaartje maken
doe dat maar snel , en laat ons dan ook maar even weten hoe het was
ik ben erg benieuwd!
Donderdag op m'n werk proeven dan
ik zelf vind het teveel smaken door elkaar. ik zou de witte ganache doen met jam óf lemoncurd. van een van de smaken zou je dan eventueel 2 lagen kunnen maken.
Mij lijkt ook dat er teveel gebeurd Maar smaken verschillen ....
Ik vind drie smaken in één taart niet te veel
Ligt er natuurlijk wel aan welke smaken er gecombineerd worden, deze lijken mij wel te kunnen.
Smaakt denk ik lekker, lemon curd is nogal lekker frisjes.
Hmm lijkt me wel lekker.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gek ben op witte chocolade. Tenminste je zal mij geen reep witte chocolade zien eten.
Witte chocolade in combi met fruit zoals aardbei of framboos vind ik wel weer heeeeeél lekker
Ga je de lemoncurd zelf maken?
In dat geval kan je misschien iets minder suiker gebruiken zodat het lekker fris blijft en het niet mierzoet wordt, want witte chocolade en framboze-jam is opzich al zoet genoeg. Tenminste dat vind ik maar ja smaken verschillen
gelukkig maar anders krijgen we nooit nieuwe lekkere combinaties
Ik ben benieuwd
Nou, het wordt een projectje.
heb twee stapels staan deze week en twee volgende week.
Ga maar op safe met frambozen/witte choco en het eerstvolgende taartje voor mezelf wordt met lemoncurd.
Overigens gekocht, een pot in een engels winkeltje hier.
Uit ervaring weet ik: JA!!!! Ik vind het een heel geslaagde combi. Zeker als je ook afsmeerd met witte ganache. Hoop dat jij het ook lekker vindt.
Wat gek al verzonden voordat ik klaar was....
Uit ervaring weet ik: JA!!!! Ik vind het een heel geslaagde combi. Zeker als je ook afsmeerd met witte ganache. Hoop dat jij het ook lekker vindt. Enne kant en klare lemoncurd is over het algemeen vrij zurig, tenminste die van chivers wel. Kun je gewoon bij de AH kopen. Zelfgemaakt is wel lekkerder.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Frambozenjam, witte choco ganache, lemoncurd: lekker?