Onderwerp: Kan dat?
Hallo!
Joepie een sweet 16 taart! Maar nu....
Wegens drukke agenda wil ik de taart voor zaterdag al op donderdag klaar maken...biscuit gevuld met zwitserse room en aardbeienyoghurtbavarois....is het dan nog lekker?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kan dat?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo!
Joepie een sweet 16 taart! Maar nu....
Wegens drukke agenda wil ik de taart voor zaterdag al op donderdag klaar maken...biscuit gevuld met zwitserse room en aardbeienyoghurtbavarois....is het dan nog lekker?
zou ik niet doen... met slagroom vulling.
het kan lekker zijn, het kan ook zuur zijn geworden in de taart als je net te lang buiten de koeling hebt gewerkt bijvoorbeeld.
dan maar nachtwerk
ik denk dat het wel kan als je hem echt zaterdag op eet. of je kunt hem invriezen, maar dat is voor die paar dagen niet echt de moeite...
Ik zou het niet doen. Degene die je taart afneemt heeft wel recht op een taart met verse vulling lijkt me
Ik zou het niet leuk vinden om een taart te bestellen en het niet vers te krijgen.. (niet gebakken op diezelfde dag of avond daarvoor)..
Voor een bestelling zou ik het niet doen hoor, is voor mijn eigen gasten....misschien wel net zo erg haha
volgens mij moet het nog wel vers zijn, zeker als je het in de koelkast bewaart.
Hoe verser hoe beter uiteraard.
Gelukkig heb ik een plekje vrij kunnen maken voor vrijdagmiddag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kan dat?