1 Laatst bewerkt door carol (11-09-2012 19:30)

Onderwerp: heerlijk om zo'n Bling Bling te maken

ik zat me vanmiddag te vervelen en wist ineens Bling Bling  :/ gelijk gestart en dit is het resultaat
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SY3J6XQD.jpg
en één van boven
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8P64B3IC.jpg
taartgroetjes Carla

2

Re: heerlijk om zo'n Bling Bling te maken

Ohhh, Carla: wat is ze mooi!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Sjiek de friemel!!  :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

4

Mooi! Maarruh... doe je dat in een middagje?

5

Leuk leuk leuk!!!!! :)  :)

6

Ohhhh ik vind hem helemaal leuk! :thumb:

Waar vandaan heb jij die stras lint ? Gaaf

8

Goh Carla , wat is ie weer leuk.  :thumb:  :thumb: Volgens mij  kun jij ook niet stilzitten! Er komen zo vaak van die leuke taartjes van jou langs. Ik blijf er naar uitkijken ;)

9

Hairdresser31 schreef:

Waar vandaan heb jij die stras lint ? Gaaf

haha wat grappig, zitten wij van de week te kijken waar dit te koop is, komt er nu gewoon een taart voorbij waar ze al opzitten

super gaaf met de bling bling ,carol  :thumb:

en ja de vraag is :  waar heb je die strass bling bling vandaan
willen wij ook graag hebbe hebbe hebbe

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

10 Laatst bewerkt door carol (11-09-2012 21:48)

nou wat wordt ik weer blij van al jullie leuke reaktie's  :thumb: waar te koop  :/ ,ik liep er per toeval tegenaan in Utrecht maar waar ???geen idee hoe het heet,maar als ik er weer een keer ben,kijk ik of het nog te vinden is en noteer de straat,  :)  :)  :) MAAAAAAR mijn nichtje Kwebbeltje(Brenda)verkoop er een mold van en die voldoet ook prima,zelf uitgeprobeert erg gaaf ook,dus dames ik kan u nu alleen maar een alternatief aanbieden.
groetjes Carla
en Kweenie  :thumb: klopt stil zitten is voor mij zoiets als straf  :lol: dus ik verzin ze ter plekke en leuk jouw als fan  ;) maar tis wederzijds hoor :Y  die Pinnokio met jouw schilderwerk,nou daar ben ik jaloers op zo gaaf  :thumb:

11

Hi ik vind het ook een hele mooie taart! Wat betreft het strass lint : ik.heb dat ook een keer gekocht bij een turkse supermarkt in hengelo het was voor 5 euro per meter (en het is dan ook wel iets meer dan 10 cm hoog/breed) dus je kunt er een paar randjes mee maken maar ik vraag me af hoe je het hebt bevestigd?! Eetbare lijm? Ik wil het binnenkort namelijk gebruiken...

12

.
Als jij je verveelt levert het altijd zulke mooie dingen op. Dus : ik wens je een hoop saaie dagen toe  ;)

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

13

.
Als jij je verveelt levert het altijd zulke mooie dingen op. Dus : ik wens je een hoop saaie dagen toe  ;)

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

14

Heeeel mooi!!! Super chique hoor! Vind dat strass lint ook helemaal leuk

Wow netjes Carla, heel erg mooi :thumb:  :thumb:

16

Mooie chique taart Carla,leuk met de bling bling :thumb: