Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een Psv en Thomas de trein met waterval
Pagina's 1
Wauw, die Thomas taart is gaaf, mooie waterval!
Die waterval is echt geweldig!
Super mooi die waterval. Ik vraag me altijd af hoe jullie dat planning technisch doen? Taart en vulling en dan bekleden en versieren (snap dat je boetseren al vooraf doet, maar de rest?)
Die Thomastaart vind ik echt SUPER

Supermooie Thomas taart!!
Beide erg mooi 
Je Thomas is leuk zeg, met dat bruggetje over de waterval!!!

Thomas: helemaal geweldig!!! Was trots op mijn eigen thomas maar die van jou gezien te hebben moet ik nog een hoop leren. 
thomas is ...geweldig, maar hoe heb je die stroken zo doorgetrokken van de psv taart? HEb je eerst de taart met wit bekleed???? eeuuuhhh hoe krijg je de dan geen kreukels als je weer plat moet(op de drum)
Groetjes Karin
jij maakt er wel een kunstwerk van zeg
. wat een werk.
Dank jullie wel! 
Super mooi die waterval. Ik vraag me altijd af hoe jullie dat planning technisch doen? Taart en vulling en dan bekleden en versieren (snap dat je boetseren al vooraf doet, maar de rest?)
Dank je!
Ik heb een vierkante taart gebakken, deze gevuld en daarna een stuk uitgesneden (waterval) en die weer op de taart geplaatst(heuvels,tunnel) daarna alles afgesmeerd, bekleed, enz.
Groetjes!
thomas is ...geweldig, maar hoe heb je die stroken zo doorgetrokken van de psv taart? HEb je eerst de taart met wit bekleed???? eeuuuhhh hoe krijg je de dan geen kreukels als je weer plat moet(op de drum)
Groetjes Karin
Hoi hoi, dank je wel!
Ik heb de taart op de drum geplaatst en daarna samen in 1 stuk met wit bekleedt, daarna de rode strepen erop...
super mooi, een vraagje hoe krijg jij die letters van psv
Super die waterval! Erg origineel 
jammer dat je niet gereageerd heb op mijn vraag over de letters. heb ze nu zelf handmatig uitgesneden, wat een rot werk, maar het is gelukt.
De thomas trein taart is werkelijk geweldig!!!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een Psv en Thomas de trein met waterval